اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح‌های زودبازده

تسهیلات 100 میلیون ریالی به هندیجانی‌ها پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول صندوق مهر امام‌رضا (ع) هندیجان گفت: تسهیلات خوداشتغالی در قالب طرح‌های زودبازده با سقف 100 میلیون ریال و در دو مرحله به متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، پرداخت می‌شود.

تسهیلات 100 میلیون ریالی به هندیجانی‌ها پرداخت می‌شود

کاظم پورشریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: صندوق مهر امام‌رضا (ع) آماده پرداخت تسهیلات خوداشتغالزایی به هندیجانی‌ها است.

وی افزود: در این راستا این تسهیلات در قالب طرح‌های زودبازده با سقف 100 میلیون ریال در دو مرحله به متقاضیان ثبت‌نام کرده پرداخت می‌شود.

مسئول صندوق مهر امام‌رضا (ع) هندیجان تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات و تکمیل پرونده خود می‌توانند به این صندوق مراجعه کرده و از امکانات پیش‌‌رو بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تاکنون 20 متقاضی در مرحله اولیه موفق به دریافت تسهیلات شده و می‌توانند با این میزان تسهیلات به کار و کسب معقول و در خور شأنی دست یابند.

پورشریفی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری، 58 طرح زودبازده معرفی و در اختیار متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات در دستور کار تاکنون 272 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

مسئول صندوق مهر امام‌رضا (ع) در هندیجان در پایان اظهار داشت: تسهیلات مذکور از محل بانک‌های تجارت و صادرات پرداخت می‌شود.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول