اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا نیکشهر:

نیکشهر رتبه برتر اشتغال را در سیستان‌وبلوچستان داراست

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا نیکشهر گفت: شهرستان نیکشهر طی دو سال گذشته به طور متوالی رتبه برتر اشتغال را از نظر کمی و کیفی در استان کسب کرده است.

نیکشهر رتبه برتر اشتغال را در سیستان‌وبلوچستان داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، محمد بلوچ‌زهی در حاشیه آغاز ثبت‌نام وام‌های خود اشتغالی صندوق مهر امام‌رضا (ع) نیکشهر اظهار داشت: ثبت‌نام وام‌های خود اشتغالی صندوق مهر امام‌رضا (ع) شهرستان از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات خود اشتغالی این دوره 100 تا 150 میلیون ریال است افزود: متقاضیان باید به شعبه صندوق قرض‌الحسنه مهر امام‌رضا (ع) واقع در مجتمع اداری شهرستان برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور مراجعه و سپس اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه مهر امام‌رضا نیکشهر ادامه داد: متقاضیان با در دست داشتن مدارک سجلی به همراه گواهی مهارتی برای ثبت‌نام اینترنتی به صندوق شهرستان مراجعه کنند.

به گفته بلوچ‌زهی دارندگان مدارک مهارتی از سازمان‌های مربوطه یا مدرک دیپلم و همچنین ارائه‌دهندگان ایده نو برای کسب و کارهای بومی منطقه در اولویت ثبت‌نام هستند.

وی ایجاد بیش از هزار و 203 فرصت شغلی را ثمره فعالیت صندوق قرض‌الحسنه مهر امام‌رضا(ع) شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد که همانند سال‌های گذشته صندوق شهرستان بتواند کارنامه موفقی را در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و نظارت پایدار بر طرح‌ها در سطح استان داشته باشد.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع) نیکشهر بیان داشت: صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع) شهرستان نیکشهر با ایجاد بیش از یک‌هزار و 500 فرصت شغلی طی دو سال گذشته به طور متوالی رتبه برتر اشتغال را از نظر کمی و کیفی در میان 11 شعب صندوق قرض‌الحسنه مهر امام‌رضا (ع) استان کسب کرده است.

بلوچ‌زهی افزود: همچنین مدیریت این صندوق در سال 89 به عنوان مدیر نمونه کشوری از بین مدیران صندوق سطح استان معرفی و از فعالیت‌های وی تقدیر به عمل آمده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول