اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) اسدآباد:

سایت صندوق مهر رضا برای ثبت‌‌نام تسهیلات فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) اسدآباد گفت: سایت صندوق مهر امام رضا(ع) برای ثبت‌نام تسهیلات اشتغالزایی باز شده و متقاضیان می‌توانند ثبت‌‌نام کنند.

سایت صندوق مهر رضا برای ثبت‌‌نام تسهیلات فعال است

مهدی فردوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از باز شدن سایت صندوق مهر امام رضا (ع) برای ثبت‌نام تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان اسدآباد تعهد ایجاد 190 شغل در سطح شهرستان را دارد که امسال تاکنون از این تعداد 46 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 24 درصد از تعهدات صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان اسدآباد در ایجاد اشتغال محقق شده است، تصریح کرد: پارسال نیز تعهد 215 نفر شغل را داشتیم که با ایجاد 215 نفر شغل به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان 100 درصد تعهدات این اداره محقق شده است.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه شرایط اخذ تسهیلات اشتغالزایی از صندوق مهر امام رضا(ع) داشتن حداقل سن 18 تا 50 سال، کارت پایان خدمت برای مرد، سرپرست خانوار بودن برای زنان، نداشتن بیمه تأمین اجتماعی، داشتن مهارت فنی و عدم استفاده از تسهیلات اشتغالزایی است، افزود: متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی می‌توانند با مراجعه به صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان با گرفتن کد کاربری در کافی‌نت‌ها ثبت‌‌نام کنند.

فردوسی از سهمیه مشاغل خانگی به تعداد 293 نفر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: برای این تعداد 7 میلیارد و 847 میلیون و 400 هزار تومان تسهیلات اختصاص داده شده است.

وی ضریب خط اعتباری صندوق مهر شهرستان اسدآباد را 7.31 درصد دانست و گفت: این شهرستان از لحاظ درصد ضریب هفتمین شهرستان استان محسوب می‌شود.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) با بیان اینکه از سال 88 به بعد پرداخت تسهیلات ازدواج توسط صندوق مهر امام رضا(ع) به بانک‌ها واگذار شد، گفت: از ابتدای تأسیس صندوق تا پایان سال 88 تعداد 7 هزار و 449 نفر تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول