اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صندوق قرض‎الحسنه مهر امام رضا (ع) زنجان خبر داد

پرداخت تسهیلات پشتیبان مشاغل خانگی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون صندوق قرض‎الحسنه مهر امام رضا (ع) استان زنجان گفت: تسهیلات پشتیبان مشاغل خانگی در استان زنجان ارائه می‌شود.

پرداخت تسهیلات پشتیبان مشاغل خانگی در استان زنجان

جمشید مقدم‎پناه در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در غرفه یکی از هنرمندان اظهار داشت: ابوالفضل معصومی از هنرمندان نامی کشور است که آثار وی به کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‏‌شود.

وی با بیان اینکه این مینیاتوریست زنجانی در سال جاری مبلغی بالغ بر 400 میلیون ریال در قالب پشتیبان مشاغل خانگی از صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) استان تسهیلات دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: این هنرمند با توسعه کار خود برای 35 نفر اشتغالزایی کرده است.

معاون صندوق قرض‎الحسنه مهر امام رضا (ع) استان زنجان با بیان اینکه طرح پشتیبانی مشاغل خانگی طرحی است که با مصوبه مجلس شورای اسلامی ایران از سال 90 اجرا می‎شود، ادامه داد: بر‌اساس قانون بافندگان خانگی که برای فروش محصولات خود دنبال بازار هستند با تعریف پشتیبان به آنها، علاوه ‎بر تامین مواد اولیه، فرش آنها با تضمین به فروش می‎رسد.

وی یادآور شد: میانگین حمایت از وام‎گیرندگان 50 میلیون ریال است و به هر نفر حدود 30 میلیون ریال تسهیلات پشتیبانی ارائه می‎شود.

هنرمند نامی و مینیاتوریست زنجانی نیز با اشاره به اینکه از سال 70 کار خود را در زمینه فرش‎بافی آغاز کرده است، اضافه کرد: برای فروش محصولات خود با کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه همکاری می‎کنیم.

ابوالفضل معصومی تصریح کرد: اگر حمایت‎های ویژه‏‎ای از آنها شود و تسهیلات بیشتری به وی اعطا کنند میزان اشتغالزایی خود را از 35 نفر به دو برابر افزایش می‎‏دهد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول