اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

وصول مطالبات معوق زمینه‌ساز ایجاد اشتغال بیشتر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نیکشهر گفت: وصول مطالبات معوق صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع) نیکشهر توسط دستگاه‌های دولتی مختلف، زمینه‌ساز ایجاد اشتغال بهتر و پایدارتری خواهد شد.

وصول مطالبات معوق زمینه‌ساز ایجاد اشتغال بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی شامگاه دوشنبه در بازدید از فرآیند پرداخت تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان نیکشهر از تلاش شبانه‌روزی پرسنل این صندوق در زمینه ایجاد اشتغال پایدار منطقه تقدیر کرد.

وی در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت، تلاش شبانه‌روزی پرسنل صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان را ستود و از آنها خواست تقوای کاری و گره‌گشایی از مشکلات مردم را سرلوحه فعالیت‌های قرض‌الحسنه خویش قرار دهند.

امام جمعه نیکشهر بیان داشت: مبارزه با ربا و رباخواری یکی از فلسفه‌های ترویج قرض‌الحسنه در جامعه است یقیناً کار خیر در نزد خداوند ضایع نخواهد شد و همان‌گونه که اداى قرض ضروری و واجب است، خداوند متعال نیز در برابر انفاق‏‌ها و کارهاى خیر، ثواب و پاداش می‌دهد.

لطفیان سرگزی به مطالبات معوق صندوق شهرستان اشاره کرد و از مسئولان ادارات، بخشداران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها خواست برای وصول مطالبات معوق صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند تا وصول مطالبات، زمینه‌ساز اشتغال بیشتر و بهتر متقاضیان جدید این تسهیلات قرار گیرد.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع) شهرستان نیکشهر نیز در این بازدید با ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های این صندوق به تشریح خدمات‌رسانی دولت به جوانان و متقاضیان کار در شهرستان پرداخت.

محمد بلوچ‌زهی اظهار داشت: نمونه ارائه تسهیلات اشتغال که با آسان‌ترین شرایط ممکن انجام می‌شود در این شهرستان بی‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات ارائه شده مشمول افراد بی‌کاری است که مدرک تحصیلی دیپلم به بالا دارند و یا اینکه گواهی مهارت و توانایی لازم برای انجام فعالیت و آغاز کسب و کار را در رشته‌های خدماتی، فنی، کشاورزی و بازرگانی داشته باشند.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع) شهرستان نیکشهر گفت: حداکثر میزان تسهیلات صندوق در بخش خوداشتغالی 15 میلیون تومان است.

بلوچ‌زهی افزود: کارمزد پرداخت وام قرض‌الحسنه اشتغال جوانان به میزان چهاردرصد اعمال می‌شود که این مکانیزم یکی از بهترین شیوه‌های اجرایی در عرصه خدمات اعتباری است.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) نیکشهر در سال 89 به عنوان مدیر نمونه کشوری از بین مدیران صندوق سطح استان معرفی و از فعالیت‌های وی تقدیر به ‌عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول