اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قائمشهر:

حقوق پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار قائمشهر گفت: مشکل مالی برای پرداخت حقوق نداریم قراردادها باید تمدید شود.

حقوق پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر افزایش می‌یابد

سید عباس صالح‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با تجمع کارگران خدماتی شهرداری قائمشهر بیان داشت: حقوق کارگران را پرداخت کردیم که مطالبات پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر حدود یک ماه معوقه داشت.

این مسئول علت عقب افتادن پرداخت حقوق پرسنل شهرداری را اتمام قرارداد تعدادی از پرسنل خدماتی عنوان کرد و بیان داشت: برای تمدید قرارداد این پرسنل نیاز به مصوبه شورا داشتیم.

وی ادامه داد: شورا تمدید قرارداد را پذیرفت و مصوبه شورا باید در کمیته انطباق فرمانداری قائمشهر در مدت 14 روز بررسی شود.

این مسئول با اعلام اینکه پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر زیر نظر دو شرکت در شهر مشغول فعالیت هستند، بیان داشت: در جلسه شب گذشته دستور تمدید قرارداد این دو شرکت داده شد و بعد از تمدید قرارداد حقوق‌شان پرداخت می‌شود.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه مدیران دو شرکت خدماتی از موضوع تمدید قرارداد اطلاعی نداشتند، گفت: عدم مدیریت دو شرکت که نتوانستند نیروهایشان را توجیه کنند باعث تجمع شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه تمامی حق و حقوق پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر تاکنون پرداخت شد، بیان داشت: اسناد مالی پرداخت حقوق نیز وجود دارد.

صالح‌زاده اظهار داشت: معوقات حقوق پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر فقط یک ماه است و دلیل تاخیر یک ماهه نیز عدم تمدید قرارداد است.

وی با تاکید بر اینکه برای پرداخت حقوق پرسنل خدماتی مشکل مالی نداریم، گفت: فقط نیاز به تمدید قرارداد است که این موضوع نیز در حال انجام است.

شهردار قائمشهر در ادامه به توافق انجام شده بین شهرداری و دو شرکت پیمانکاری که کارهای خدماتی شهرداری قائمشهر را پذیرفتند اشاره کرد، ابراز داشت: طبق قرارداد شرکت‌های پیمانکار با شهرداری متعهد شدند که حداقل دو ماه از حقوق پرسنل قبل از اینکه شهرداری به حساب پیمانکار واریز کند، باید توسط پیمانکار طرف قرارداد پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه مسئول کمیته شهری با پرسنل تجمع کننده صحبت کرد و قول رفع مشکل تا فردا داده شد، گفت: در زمان تمدید قرارداد با پیمانکار فعلی و یا هر پیمانکاری که در مناقصه برنده شود،افزایش حقوق پرسنل خدماتی نیز مدنظر قرار می‌گیرد. 

به گزارش فارس، تعدادی از کارگران خدماتی شهرداری این شهر به دلیل عدم دریافت مطالباتشان مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان که از پرسنل خدماتی شهرداری قائمشهر هستند در خواست دریافت بخشی از مطالبات را دارند که با پیگیری‌های انجام شده موفق به دریافت مطالباتشان نشدند.

انتهای پیام/86004/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول