اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خواستار شد

فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت حقوق شهروندی‌

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت حقوق شهروندی ضروری است.

فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت حقوق شهروندی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سید‌عبدالله موسوی امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آوج با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در جامعه در راستای رعایت حقوق شهروندی اظهار داشت: با تشکیل کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آوج امیدواریم تا هرچه زود‌تر عرصه برای ترویج و توسعه هرچه بهتر آموزش به شهروندان به منظور رعایت حقوق شهروندی یکدیگر فراهم شود.

فرماندار آوج ادامه داد: اشاعه فرهنگ مناسب در جامعه نیازمند تلاش و دغدغه مضاعف است که امیدواریم مسئولان از آن برخوردار بوده و در این حوزه گام‌های بهتر و بیشتری بردارند.

وی با اشاره به اینکه ارایه آموزش‌های صحیح گامی اساسی در زمینه توسعه شهری است، خاطرنشان کرد: نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی هر کدام باید با ایده و نقطه نظرات خویش در این زمینه کمک کرده و سبب پویایی همه جانبه شهری و روستایی شوند.

موسوی تصریح کرد: شهرستان آوج قابلیت‌های گسترده‌ای را در امور فرهنگی دارد که لازم است روز به روز در مسیر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها کار و تلاش مضاعف صورت گیرد تا موجب رشد و رونق همه جانبه شود.

انتهای پیام/77005/ذ/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول