اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

کسانی دم از حقوق بشر می‏زنند که دستانشان به خون آغشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: امروز کسانی دم از حقوق بشر می‏زنند و ایران را به واسطه آن محکوم می‏کنند که دستان جنایتکارشان تا آرنج به خون مظلومان جهان آغشته است.

کسانی دم از حقوق بشر می‏زنند که دستانشان به خون آغشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان دماوند اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در تاریخ 14 می 1948 میلادی با نام جعلی اسرائیل و در سایه اشغال سرزمین‏های متعلق به مسلمانان تشکیل شد.

وی ادامه داد: نکته جالب آنکه در همان سال یعنی روز 10 دسامبر 1948 میلادی نیز قانون جهانی حقوق بشر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید.

علاءالدینی اضافه کرد: یکی از نشانه‏های این هم‏زمانی دو مصوبه ننگین سازمان به اصطلاح بین‏المللی اما به واقع در سیطره لابی‏های صهیونیستی و قدرت‏های غربی را می‏توان استفاده ابزارگونه استکبار از این قانون دانست.

امام جمعه دماوند افزود: به نظر می‏رسد هدف غرب در اصرار برای تصویب قانون حقوق بشر ایجاد ولدی نامشروع و غده‏ای سرطانی به نام رژیم صهیونیستی در خاورمیانه بود.

وی ادامه داد: امروز حتی بیش از گذشته نگاه ابزاری به حقوق بشر از سوی استکبار برای تحت فشار قرار دادن مردم کشورهای آزاده‏ای مانند ایران وجود دارد.

علاءالدینی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در سایه آموزه‏های برگرفته از مکتب عاشورای سرخ حسینی(ع) بی‏شک پرچم‏دار حقوق بشر در منطقه و جهان است.

امام جمعه دماوند با اشاره به بیانات امام حسین(ع) گفت: سید و سالار شهیدان در بخشی از فرمایشات خود می‏فرمایند که «کُونُوا أَحْرارًا فی دُنْیاکُم».

وی دامه داد: این بیان گران‏سنگ خطاب حضرت اباعبدالله‏الحسین(ع) به همه بشریت است که از احرار و آزادگان باشید.

علاءالدینی اضافه کرد: مسیر حرکت ایران اسلامی را مصلحت نظام و ملت تعیین می‏کند و مصوبات سازمان‏های به اصطلاح بین‏المللی اما نوکر ابرقدرت‏های سلطه‏گر تعیین‏کننده این موضوع نیست.

امام جمعه دماوند افزود: امروز کسانی دم از حقوق بشر می‏زنند و ایران را به واسطه آن محکوم می‏کنند که دستان جنایتکارشان تا آرنج به خون مظلومان جهان آغشته است.

وی ادامه داد: جنایات تفنگ‏داران آمریکایی در عراق و افغانستان، به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان فلسطینی، زنده‏سوزی 80 طرفدار فرقه داوودی در قلب آمریکا، انفجار ویران‏کننده هیروشیما و ناکازاکی، ظلم و ستم بی‏حد و حصر بر مردم بحرین و هزاران مورد دیگر همه و همه سئوالات و شبهاتی در اذهان مردم جهان است.

انتهای پیام/25682/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول