اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

حاشیه را بر متجاوزان به حقوق هنرمندان ناامن کنید

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه خواستار تلاش برای ناامن کردن فضای کسب کسانی شد که حقوق فعالان فرهنگی و هنری را مورد تعرض قرار می‌دهند.

حاشیه را بر متجاوزان به حقوق هنرمندان ناامن کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده، صبح امروز در نخستین جلسه شورای صیانت از آثار فرهنگی و هنری اظهار داشت: با استفاده از افرادی کارشناس و دقیق در تیم‌های بازرسی، حاشیه امن را از متخلفان بگیرید وبه صورت جدی و با همت در این عرصه وارد شوید.

وی افزود: تکثیر از آثار دیگران نوعی تعرض و تعدی به حقوق دیگران و هدر دادن زحمات کسانی است که در راستای این تولیدات تلاش کرده‌اند.

برزگرزاده گفت: این مسائل باعث دلسردی و از بین رفتن انگیزه در بین تلاشگران این عرصه‌ها خواهد شد و مردم نیز باید به این مسئله توجه داده شوند که با خرید آثار اصلی هم به فرهنگ جامعه و هم به فعالان فرهنگی خدمت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: مسئله فرهنگ و عرضه آثار فرهنگی هنری با توجه به معیارهای اسلامی نیز باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی افزود: نخستین قدم باید صحیح، به موقع و به اندازه برداشته شود تا شاهد ثمردهی مطلوب آن باشیم و در کنار این فعالیت‌ها و جلوگیری از کپی از آثار فرهنگی هنری باید با آثاری نیز که فرهنگ اسلامی را به هجمه روبه‌رو کرده‌اند، طبق قانون و با تدبیر برخورد شود.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که فرهنگی که تا به حال ملت ما، نظام اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و جبهه نبرد امروز را سرپا نگهداشته است، مورد صیانت قرار بگیرد.

وی افزود: این فرهنگ، فرهنگی انقلابی و دینی و مطابق با آرمان‌های امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب و فرهنگی برخواسته از روحیه آرمان‌گرایانه بسیجی، قرآنی و عاشورایی است که مورد هجمه فرهنگ‌های ناحق دیگر قرار گرفته است.

انتهای پیام/90003/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول