اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

حقوق بشر واقعی در راستای کرامت انسانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: اصلی‌ترین نوع حقوق بشر آن است که در راستای تکریم انسان فعالیت کند و تنها اسلام در این باره برنامه صحیحی عرضه کرده است.

حقوق بشر واقعی در راستای کرامت انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: حقوق بشر تنها دست‌آویزی برای آمریکا برای تجاوز به سایر کشورها شده، ولی خودش اصلا بویی از حقوق بشر نبرده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام بهترین نوع حقوق بشر را در جهان عرضه کرده است، تاکید کرد: اسلام تنها توانسته است تا مسائل مختلف در مقوله حقوق بشر را به جامعه معرفی کند و در این باره کارنامه بسیار موفقی دارد.

امام جمعه دزفول افزود: طی روزهای گذشته مردم شهرستان دزفول در استقبال از کاروان سفینه النجات سنگ تمام گذاشتند و به این دلیل از حضور باشکوه مردم تشکر می‌کنم.

قاضی دزفولی خاطر نشان کرد: حضور پرشکوه مردم دزفول در استقبال و بدرقه این ضریح مطهر و اهتزاز مرتفع‌ترین پرچم عزای حسینی کشور باعث شد تا بار دیگر دزفول در جهان بدرخشد و این بار برای حسین (ع) درخشید.

وی با اشاره به شبهاتی که برای ضریح مطهر امام حسین (ع) مطرح شده است، تاکید کرد: این شبهات تنها از سوی وهابیت مطرح می‌شود و ریشه در این تفکر دارد.

قاضی دزفولی خاطر نشان کرد: دشمنان از تقید و عاشورایی بودن ملت ایران ترس دارند و به این دلیل در راستای سست کردن اعتقادات مردم گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول