اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عامل جابه‌جایی شبانه کیوسک مطبوعاتی مشخص شد

خامه‌یار: شهرداری حقوق دکه‌دار را پیگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به جابه‌جایی شبانه یک کیوسک مطبوعاتی در قم گفت: مغازه‌داری که در همسایگی این کیوسک حضور داشته به وسیله یک دستگاه جرثقیل نسبت به جابه‌جایی آن اقدام کرده است.

خامه‌یار: شهرداری حقوق دکه‌دار را پیگیری می‌کند

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص انتشار خبری درباره جابه‌جایی شبانه یک کیوسک مطبوعاتی اظهار داشت: بر اساس خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری فارس موضوع را پیگیری کرده و مشخص شد که شهرداری قم در انجام این جابه‌جایی دخیل نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مغازه‌داری که در همسایگی این کیوسک حضور داشته به وسیله یک دستگاه جرثقیل نسبت به جابه‌جایی آن اقدام کرده است، گفت: مغازه‌دار معتقد بوده که کیوسک معارض مغازه وی است و به همین دلیل شبانه به صورت غیرقانونی این کیوسک را جابه‌جا کرده است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه شکوائیه‌ای تنظیم شده و قرار بر این است که حق دکه‌دار پیگیری شود، گفت: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم که مسئولیت کیوسک‌های مطبوعاتی با آنها است در این زمینه قول داده که موضوع را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که تعداد کیوسک‌های مطبوعاتی به حد نصاب برسند تا متصدیان آن بتوانند اتحادیه‌ای تشکیل داده و خودشان مسائل صنفی را دنبال کنند.

خامه‌یار ادامه داد: ما به آنها توصیه‌ کردیم که نسبت به تشکیل تشکل صنفی اقدام کرده و اداره کل ارشاد نیز آماده است که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به نقش و اثرگذاری کیوسک‌های مطبوعاتی در افزایش تیراژ نشریات و توسعه اطلاع‌رسانی گفت: شهروندان از استقرار کیوسک‌های مطبوعاتی اظهار تشکر داشته‌اند و به دنبال این هستیم که در پردیسان و اماکن دیگر نیز نسبت به راه‌اندازی این کیوسک‌ها اقدام شود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه 16 کیوسک مطبوعاتی در قم مجوز داشته و اخیراً 20 کیوسک دیگر هم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تاکید کرد: باید نوع فعالیت این کیوسک‌ها قانون‌مند شود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول