اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

وحدت حوزه و دانشگاه موجب نابودی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح گفت: وحدت حوزه و دانشگاه در تمام امور موجب نابودی دشمنان می‌شود.

وحدت حوزه و دانشگاه موجب نابودی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در پاکدشت ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو ارگانی هستند با دو روش مختلف، یکی حوزه که با وجود شخصیت‌های بزرگ مذهبی خدمات بزرگی به علم و دانش دینی جامعه کردند و دیگری دانشگاه که‌ با تربیت دانشمندان بزرگ و شخصیت‌های علمی بزرگی که از دانشگاه بلند شدند تحولاتی در جامعه به وجود آوردند.

امام جمعه پاکدشت افزود: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید هر چه بیشتر در زمینه ارتقای سطح کیفی خود گام بردارند و نیازهای روز جامعه اسلامی را بررسی و رفع کنند.

وی با اشاره به شهادت شهید مفتح، بیان کرد: منافقان فکر کردند با ترور شخصیت‌ها می‌توانند در روند انقلاب اسلامی خلل ایجاد کنند ولی دیدند که سرعت انقلاب اسلامی بیشتر و روز به روز محکم‌تر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لزومی با اشاره به دیدار نخبگان و دانشمندان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور نخبگان و دانشمندان این کشورها در ایران اسلامی نشان داد که ایران همچنان الگوی کشورهای اسلامی است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

امام جمعه پاکدشت بر ضرورت آسیب‌شناسی بیداری اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: کشورهای اسلامی باید با آسیب‌شناسی حرکت‌های خود، نقاط ضعف را شناسایی کرده و نسبت به رفع این آسیب‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه رهبری بررسی اهداف بیداری اسلامی باید مورد توجه کشورهای اسلامی باشد، تصریح کرد: با تعیین هدف، مسیر انقلاب‌های شکل گرفته توسط مردم به خوبی تعیین می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین لزومی با اشاره به سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) خاطرنشان کرد: امام محمد باقر (ع) زحمات بسیار زیادی را در دوران امامت خود کشیدند و نقش قابل توجهی را در ماندگار شدن دین اسلام ایفا کردند.

امام جمعه پاکدشت به شکار هواپیمای بدون سرنشین امریکایی در ابتدای ورود به مرزهای ایران اسلامی توسط نیروهای سپاهی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی از لحاظ صنعت و تکنولوژی به حدی رسیده است که مغز هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را شناسایی و اطلاعات  آن را در اختیار خود قرار دهد.

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول