اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حفظ وحدت و همدلی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ و تقویت وحدت و همدلی مهم‌ترین وظیفه مسئولان و مدیران این استان است.

حفظ وحدت و همدلی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر دستگرد با تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: سیره و روش زندگی امامان معصوم(ع) می‌تواند الگوی والایی برای اداره جامعه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آبادانی توامان دنیا و آخرت یک تکلیف الهی و افراد نباید از هیچ‌یک از این دو مورد غافل شوند.

نکونام بر ضرورت بهره‌گیری از احکام آموزه‌های اجتماعی دین اسلام در اداره جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولان و مدیران موظف هستند تا با بهره‌گیری از آموزه‌های اجتماعی دین اسلام در راستای اداره هر چه بهتر جامعه گام برداشته و به انتظارات به حق مردم به خوبی پاسخ دهند. 

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: حفظ و آبادانی زمین یکی از مهم‌ترین اموری است که در آیات و روایات دین اسلام بسیار به آن سفارش شده است و باید در مورد تلاش ویژه‌ای به کار گرفت. 

این مسئول وحدت و همدلی را مهم‌ترین عامل آبادانی و توسعه این استان برشمرد و ابراز داشت: ارتباطات و تعاملات خوب و صمیمی مسئولان و مدیران می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات استان را برطرف کند.

وی عنوان کرد: با اختلاف و دوگانگی نه تنها نمی‎توان به مردم خدمت کرد بلکه این اختلاف می‌توان اثرات بسیار منفی و مخربی بر رشد و توسعه استان برجای بگذارد.

نکونام، حفظ و تقویت وحدت را مهم‌ترین وظیفه مسئولان استان دانست و متذکر شد: در همین راستا از بدو ورود خود به این استان همواره این نکته بسیار مهم را به مسئولان  مدیران این استان تذکر و یادآوری کرده‌ام.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان اذعان داشت: مسئولان و مدیران با نیت کسب رضایت الهی از اختلافات و کشمکش‌ها بپرهیزند و در برابر انتظارات به حق مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول