اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات زابل:

قرآن محور وحدت در سیستان است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: قرآن محور وحدت در منطقه سیستان بوده لذا باید حافظان قرآنی بیشتری تربیت کنیم.

قرآن محور وحدت در سیستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن عارفی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران شعب جامعه القرآن‌الکریم و اهل بیت (ع) و مدرسه علم‌الهدی شهرستان زابل با بیان اهمیت کار قرآنی اظهار داشت: فعالیت این شعبه در زابل چشمگیر و قابل احترام است و باید با همین روش برای جذب نوجوانان و جوانان و ایجاد فضایی قرآنی در شهر بکوشیم.

وی افزود: قرآن محور وحدت در منطقه است و باید سعی شود در حفظ و تسلط مفاهیم آن نیز تلاش کنیم و حافظان بیشتری تربیت شوند.

مدیران شعب و نماینده حقوقی جامعه القرآن استان نیز در ادامه این دیدار به بیان دیدگاه‌ها و طرح مشکلات و پیشنهادات پرداختند که مقرر شد با کمک مسئولان شهرستان به تعیین زمین برای ساخت مدرسه قرآنی جامعه‌القرآن و علم‌الهدی اقدام شود.

برگزاری 30 دوره قرآنی در ایرانشهر

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: 30 دوره قرآنی در رشته‌های قرائت، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در 6 ماه دوم سال‌‌جاری در ایرانشهر برگزار می‌شود.

مسلم خدابخشی افزود: این دوره‌ها با همکاری مؤسسات قرآنی شهرستان ایرانشهر در سطح شهرستان ایرانشهر، بمپور و بزمان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی عنوان کرد و بیان داشت: این دوره‌ها با همکاری مؤسسه ریحانة‌النبی (ص)، کوثر، نغمه نور ایرانشهر و میثاق بزمان برگزار می‌شود.

این کارشناس قرآنی گفت: در هر دوره بیش از 20 نفر از قرآن‌آموزان حضور پیدا می‌کنند و در پایان دوره به قرآن‌آموزان گواهی‌نامه قرآنی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول