اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس تأکید کرد

لزوم تقویت وحدت حوزه و دانشگاه در طبس

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس ضمن تأکید بر لزوم تقویت وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: باید تلاش شود تا فعالیت در موضوع‌های دینی در کنار فعالیت‌های علمی در دانشگاه‌ها کمرنگ نشود.

لزوم تقویت وحدت حوزه و دانشگاه در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور طبس، امام جمعه و جمعی از روحانیان طبس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه پیام‌نور طبس، با رئیس این واحد دانشگاهی نیز دیدار کردند.

امام جمعه طبس در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مصطفی اخوان صفار به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور طبس، خواستار تقویت بیش از پیش وحدت حوزه و دانشگاه شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم بیان کرد: باید تلاش شود تا فعالیت در موضوع‌های دینی در کنار فعالیت‌های علمی در دانشگاه‌ها کمرنگ نشود.

رئیس دانشگاه پیام نور طبس نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از آمار دانشجویان، استادان، وضعیت فرهنگی، طرح حجاب و عفاف، اقامه نماز، تشکل‌های دانشجویی و موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه پرداخت و آمادگی دانشگاه پیام نور طبس برای ارتقاء وحدت بین حوزه و دانشگاه را اعلام کرد.

مصطفی اخوان صفار همچنین درباره وضعیت ساختمان جدید دانشگاه پیام نور طبس و مشکلات آن مطالبی بیان کرد و از امام جمعه طبس خواست تا در راستای رفع این مشکلات پیگیری کند.

انتهای پیام/90001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول