اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان:

وحدت حوزه و دانشگاه موجب پیشبرد اهداف نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه موجب پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وحدت حوزه و دانشگاه موجب پیشبرد اهداف نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح، اظهار کرد: هنگامی که خون پاک دانشمندی فرزانه همچون آیت‌الله مفتح بر زمین می‌ریزد، حاصل آن روز وحدت حوزه و دانشگاه می‌شود.

وی با بیان اینکه از خون پاک شهید آیت‌الله مفتح وحدت حوزه و دانشگاه شکل گرفته است، افزود: این دانشمند فرزانه در کسوت روحانیت و عرصه دانشگاهی با نثار خون خود، حادثه‌ای بزرگ را در نظام جمهوری اسلامی رقم زد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه تصور دشمنان بر این بود که با ریختن خون مجاهدان انقلابی مسیر انقلاب تغییر می‌کند، افزود: اما این باور غلط، با اتحاد هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه مسیر انقلاب اسلامی را هموارتر کرد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی حوزویان و دانشگاهیان بیشتر در کنار هم قرار گرفتند، تصریح کرد: وجود امام خمینی (ره) در راس نظام جمهوری اسلامی موجب وحدت بیشتر این دو نهاد تاثیرگذار شد.

فرجی وحدت حوزه و دانشگاه را موجب پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: با وحدت این دو نهاد مسیر انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از افتخارات این دو نهاد محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمت حوزه به دانشگاه و دانشگاه به حوزه موجب تاثیرگذاری این وحدت در جامعه شده است.

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 33 سال گذشته تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ترور افراد از جمله شهید مطهری، آیت‌الله مفتح، شهید بهشتی و رئیس‌جمهور، نخست وزیر و بسیاری از افراد دیگر مسیر انقلاب را به زعم خود کُند می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز ترور شخصیت‌ها در برنامه‌های کاری دشمنان قرار گرفته است، افزود: حمله به جایگاه ولی‌فقیه از برنامه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

*تضعیف جایگاه ولی‌فقیه هدف فتنه 88 بود

فرجی برنامه‌های دشمنان را در فتنه 88، خدشه‌دار کردن جایگاه ولی‌فقیه در جامعه اسلامی دانست و افزود: کارآمدی این جایگاه موجب دشمنی‌های آشکار با آن شده است.

وی با بیان اینکه محوریت برنامه‌های دشمنان ایجاد آشوب در نظام و تضعیف جایگاه ولی‌فقیه بود، افزود: وضعیت کنونی کشورهایی همچون مصر، جایگاه بلند ولی‌فقیه به عنوان فصل‌الخطاب امور را به خوبی نشان می‌دهد.

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه هرچه جایگاه ولی‌فقیه در جامعه آسیب‌پذیر باشد، از قدرت نظام کاسته می‌شود، افزود: دشمنان برای تضعیف این جایگاه از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر ولی‌فقیه نباشد، جامعه آسیب می‌بیند، افزود: جایگاه ولی‌فقیه در نظام اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرجی با اشاره به اینکه آسایش و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدا، جانبازی‌های ایثارگران و آزادگان است، افزود: حضور ولی‌فقیه در جامعه به ایجاد آرامش و امنیت در جامعه کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام/73003/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول