اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش:

وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز گروه‌های هنری آبپخش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد آبپخش گفت: وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز گروه‌های هنری آبپخش است و سبب توسعه زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش می‌شود.

وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز گروه‌های هنری آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی صبح امروز در نشست با اعضای انجمن هنرهای نمایشی آبپخش اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش است و در یک ماه اخیر برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: بخش آبپخش توانمندی و استعدادهای فراوانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری دارا است و با حمایت از هنرمندان و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری می‌توانیم به سطح بالایی در سطح ملی و منطقه‌ای دست یابیم.

دهقانی بیان داشت: وحدت و همدلی گروه‌ها و فعالان فرهنگی و هنری یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و نیازهایی است که با تمسک به آن می‌توانیم به پیشرفت فرهنگ و هنر آبپخش کمک کنیم و در روزهای گذشته شاهد رایزنی‌های فراوانی در این مسیر بوده‌ایم.

وی با اشاره به موثر بودن هنر تئاتر برای ارائه مسائل فرهنگی به بطن جامعه، افزود: تئاتر و هنرهای نمایشی به دلیل قدرت نفوذ در بطن جامعه در امور فرهنگی بسیار کارساز و موثر هستند.

دهقانی گفت: با نیروهای مستعد و توانمندی که این بخش در عرصه تئاتر داراست و سابقه درخشانی که از دیرباز در این عرصه داشته، توجه به این هنر می‌تواند در عرصه‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی سبب درخشش نام آبپخش شود.

وی ادامه داد: تقویت بنیه علمی گروه‌های تئاتر و نمایش آبپخش یکی از ضروریاتی است که در مسیر توسعه هنری آبپخش باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه شاهد برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مرتبط خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه‌های نمایشی، اذعان داشت: حمایت از گروه‌های تئاتر و نمایش بخش آبپخش سبب تقویت بیش از پیش این گروه‌ها می‌شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود توجه خاصی به این مهم دارد.

دهقانی عنوان کرد: برگزاری نمایش بزرگ حکایت اربعین و قاب ماه توسط گروه‌های نمایشی آبپخش از اهم برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی و اداره ارشاد آبپخش در ماه صفر است.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول