اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) شهر اسدیه:

عاشورای امسال اسدیه سبب تقویت وحدت شیعه و سنی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) شهر اسدیه با بیان اینکه عاشورای حسینی امسال اسدیه وحدت شیعه و سنی را تقویت کرد، گفت: قریب 600 کودک شهر اسدیه در نخستین همایش شیرخوارگان حسینی درمیان شرکت کردند.

عاشورای امسال اسدیه سبب تقویت وحدت شیعه و سنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، فاطمه عرب عصر امروز در نشست بصیرت عزاداران درمیان با اشاره به همایش شیرخواران حسینی اسدیه اظهار کرد: همایش شیرخوارگان در راستای رشد و تعالی اعتقادی و فرهنگی در بین خانواده‌ها و به ویژه مادران در سالن حوزه نبی اکرم (ص) شهر اسدیه برگزار شد.

وی توجه به ابعاد عاطفی، حماسی و عقلانی قیام امام حسین (ع) و پرورش عواطف حسینی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری آن برشمرد و یادآور شد: همایش شیرخوارگان به صورت شهرستانی و با شرکت گسترده بانوان دارای کودک شیرخوار برگزار ‌شد.

فرمانده حوزه خواهران درمیان از عاشورای حسینی به عنوان یکی از نقاط وحدت تشیع و تسنن شهرستان یاد کرد و ادامه داد: تربیت فرزندان به ویژه کودکان با نگاه دینی و آموزه‌های عاشورایی می‌تواند جامعه را به مولفه‌های اصیل سوق دهد.

وی بسترسازی برای بیان عواطف برای شهید شش ماهه کربلا را دارای ابعاد تربیتی و پرورشی دانست و تصریح کرد: برخورداری مادران از تقوا، بی‌شک سبب تربیت فرزند صالح و شایسته توام با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) شده و این عاملی برای تربیت نسل آینده جامعه براساس موازین دینی می‌شود.

عرب از برگزاری همایش زینبیون به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های حوزه خواهران در راستای تبیین فرهنگ عاشورا و نقش زن در دفاع از حریم ولایت یاد کرد و ابراز داشت: همایش زینبیون شهرستان در حسینیه روستای کوشکک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69009/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول