اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اسلامی بودن نظام رمز بقاء کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اسلامی بودن رمز بقاء و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اسلامی بودن نظام رمز بقاء کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد علی نکونام پیش از  ظهر امروز در نشست شورای  اداری این استان  با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران با هیچ دولت دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست اظهار داشت: این موضوع بار مسئولیت همه ما و دولتمردان را سنگین کرده است.

وی افزود: نظام ما یک نظام ویژه و استثنایی است لذا ما باید خودمان را با شرایط ویژه این نظام هماهنگ کنیم و با هماهنگی و همدلی بیشتر در راستای دستیابی به اهداف خود حرکت کنیم.

نکونام خاطرنشان کرد: هنر این است که با توجه به شرایط حال حاضر این عصر، جامعه عمل بپوشانیم و سعی کنیم رسالتی که بر دوش داریم را به درستی انجام دهیم.

امام جمعه شهرکرد عمده‌ترین عامل بقاء نظام و دولت اسلامی نگه داشتن نظام دانست گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اسلامی بودن نظام عامل بقاء خود و دولت است.

وی ادامه داد: امروز آنچه ضامن دین‌مداری و حفظ کشور است این عامل است که در صدر این نظام ولی‌ای از اولیاء خدا قرار دارد و اگر خداباوری در تمامی زوایای مدیریتی در کشور شکل بگیرد، کم‌کاری و خطاها به مرور زمان از بین می‌روند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سرسپردگی به شخصیتی مانند مقام معظم رهبری از انتظارات من است و با تمام وجود در تلاش هستم تا بتوانم از این شخصیت بزرگ الگوبرداری کنم.

وی بیان داشت:‌ تمامی مدیران باید در زیر مجموعه خود نظارت درست داشته باشند و به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم، و به مدیریت و نظارت بیش از پیش شهرستان‌ها نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/68006/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول