اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رعایت اخلاق اسلامی در کنار حرفه‌ای بودن ورزش الزامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رعایت اخلاق اسلامی در کنار حرفه‌ای بودن ورزش الزامی است و باید مورد توجه جامعه ورزشکاران قرار گیرد.

رعایت اخلاق اسلامی در کنار حرفه‌ای بودن ورزش الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مجمع استانی ورزشکاران بسیجی استان در سنندج، توجه به اخلاق اسلامی در کنار پرورش قهرمانان به ویژه در جوامع اسلامی امری ضروری است، اظهار کرد: اگر از نظر فراوانی در کشور قهرمان‌های زیادی داشته باشیم ولی این ورزشکاران اخلاق ورزشی نداشته باشند، ارزشی نخواهد داشت.

به گفته وی، تقویت این مهم زمینه حضور هرچه بیشتر ورزشکاران ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر انتقال ارزش‌های اسلامی توسط ورزشکاران به مجامع بین‌المللی تاکید کرد و گفت:  توسعه ورزش پهلوانی و قهرمانی گام ارزشمندی در راستای انتقال ارزش‌های اسلامی به دیگر کشورهای جهان است.

به گفته رجبی، جهان اسلام الگوهای بی‌‌بدیلی در حوزه ورزش دارد که لازم است ورزشکاران ما با الگوگیری از آنها زمینه پیشرفت و تقویت اخلاق ورزشی را در خود فراهم کنند.

وی افزود: خلق و منش پهلوانی و خصلت جوانمردانه بزرگان ورزشی همچون پوریای ولی و پهلوان تختی آنان را به عنوان اسطوره‌های ورزش در دل و یاد مردم جاودانه کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به موفقیت‌های ورزشکاران کشور در رشته‌های مختلف در عرصه‌های جهانی اشاره کرد و گفت: حضور مقتدر ورزشکاران ایران اسلامی در مسابقات بین‌المللی موجب سربلندی کشور و یأس دشمنان شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از آماده بودن بسترهای لازم برای تقویت و توسعه ورزش در این استان خبر داد و گفت:  بسترهای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه در بعد قهرمانی در استان فراهم است و برای بهره‌گیری از آن نیازمند تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولین ذیربط هستیم.

وی تصریح کرد: فراهم‌کردن امکانات ورزشی در کنار آموزش علوم مختلف ورزشی به منظور تقویت ورزش قهرمانی استان ضروری است و  توجه به این مهم استان را به یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های پرورش استعدادهای ورزشی کشور تبدیل خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از کردستان به عنوان یکی از استان‌های موفق در بحث تقویت و برگزاری ورزش‌های همگانی نام برد و یادآور شد: امروزه بسیاری از ورزش‌های همگانی همچون پیاده‌روی و کوهپیمایی در این استان به یک فرهنگ تبدیل شده است.

وی از ورود بسیج سازندگی در بحث ورزش خبر داد و گفت: با توجه به پروژه‌های در دست احداث بسیج سازندگی سپاه‌بیت‌المقدس در حوزه ورزش و تلاش مسئولان این حوزه امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش استان باشیم.

انتهای پیام/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول