اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

رزمندگان در اندیشه دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بودند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رزمندگان در دوران جنگ به دنبال خاک نبودند، بلکه آن‌ها در اندیشه دفاع و احیای ارزش‌های نظام اسلامی بودند.

رزمندگان در اندیشه دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ هشت سال دفاع مقدس برای رزمندگان ایران اسلامی جنگ بر سر خاک و زمین نبود، چرا که رزمندگان برای دفاع از اسلام راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شده تا اجازه ندهند دنیای غرب با تسلط خود بر ایران اسلامی، اسلام را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: مدتی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که جنگ بر ایران تحمیل شد، زمانی که عراق با حمایت غرب به سوی جبهه‌های ایران حمله‌ور شد همه به خوبی متوجه شدند که تنها هدف غرب از حمایت عراق در این جنگ نابودی نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگانی است که با پیروی از ولی فقیه در جبهه‌ها حضور یافته و جان خود را در سبد اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند.

ابوحمزه ادامه داد: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ سخت را تجربه کرد و بعد از گذشت این هشت سال وارد جنگ نرمی شد که در این جنگ دشمن به دنبال سست کردن باورها و اعتقاد ملت ایران است و در این راه جوانان را نشانه گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ورزشکاران استان نیز همانند سایر قشرهای مختلف مردم در دوران جنگ در جبهه‌ها حضور یافته و تعدادی از عزیزان ورزشکار در این راه به شهادت رسیدند.

سعید ملکی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در هفته دفاع مقدس امسال مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بر عهده گرفته و در این ایام بیش از 300 عنوان برنامه را به مرحله اجرا درآورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان مرکزی به بحث و گفت‌وگو نشست.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول