اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خبر داد

هزینه 114 میلیون ریالی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان ابهری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از هزینه 114 میلیون ریالی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان ابهری خبر داد.

هزینه 114 میلیون ریالی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ابهر در هشت ماهه سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال‌جاری مددجویان در بیش از 40 سرفصل حمایتی از خدمات کمیته امداد ابهر بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: خدماتی که کمیته امداد به مددجویان این نهاد ارائه می‌دهد، شامل پرداخت وام‌های اشتغالزایی، معرفی مستعدان اشتغال به مراکز کاریابی، معرفی مددجویان واجد شرایط به بیمه برای بهره‌مندی از مزایای آن، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی، پرداخت وام‌های کارگشایی، پرداخت کمک‌های موردی و موردی ویژه و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ... است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر تصریح کرد:کمیته امداد بسته‌های خدمات خود را مناسب با نیاز مددجویان طراحی و بر اساس نیازی که خانوارهای تحت حمایت دارند، ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد ارائه خدمات درمانی به مددجویان است، افزود: خدمات درمانی که کمیته امداد به مددجویان این نهاد ارائه می‌دهد، در قالب پرداخت فرانشیز درمان، هزینه دارو، خدمات آزمایشگاهی و خدمات درمانی است.

داودی در ادامه با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 114 میلیون و 331 هزار ریال بابت هزینه‌های درمانی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر هزینه شده است، اضافه کرد: در حال حاضر کل آمار بیمه‌شدگان کمیته امداد ابهر در بخش شهری یک‌هزار و 729 نفر است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول