اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برازجان خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در سال جاری شاهد ارائه خدمات زیادی از این نهاد هستیم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد دشتستان در سال جاری رشد محسوس و قابل قبولی داشته و به فضل خدا بتوانیم رضایت خاطر شهروندان و جامعه هدف را فراهم کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان با تأکید بر اهمیت اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش اقدامی بسیار ارزنده و مهم است که با همت کمیته امداد اجرایی شده است.

عدنانی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم برای طرح‌های اشتغالزا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که سبب هدفمند شدن اشتغال و پایداری طرح‌ها می‌شود.

رئیس کمیته امداد دشتستان از پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برازجان خبر داد و عنوان کرد: این تسهیلات در زمینه دامداری، کشاورزی، کسب و خرید خودرو به مددجویان پرداخت شده است.

عدنانی افزود: مبلغ پرداختی برای 22 پرونده اشتغالزایی مددجویی بوده که تعداد 40 پرونده دیگر نیز آماده دریافت تسهیلات هستند.

وی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و افزایش کیفیت خدمات در کمیته امداد استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول