اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

تقابل ما با دنیای تقابل کفر فکری و اندیشه‌ای است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تقابل ما با دنیای کفر و استگبار تقابل فکری اندیشه‌ای و فرهنگی است.

تقابل ما با دنیای تقابل کفر فکری و اندیشه‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه خراسان جنوبی یک‌هزار و 700 شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: رزمندگان خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس در قالب یگان‌های مختلفی به عنوان یگان‌های رزمی خراسان بزرگ در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور چشمگیری داشتند.
وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی 27 هزار رزمنده بسیجی‌ در کارنامه افتخارات خود دارد، تصریح کرد: امروز نیز افتخار خراسان جنوبی این است که مردم آن در تمامی صحنه‌های دفاع از کشور در عمل حضور داشته و آن را ثابت کرده‌اند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: مردم خطه خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌ها مانند دفاع مقدس همچنان آماده هستند تا از حریم دین، امامت و ولایت خود دفاع کنند.
نظری با بیان اینکه ما به دنیازدگی، قدرت‌طلبی و مسئولیت‌زدگی بعضی‌ها کاری نداریم، گفت: در عین اقتداری که رزمندگان در دفاع مقدس داشتند مظلوم بوده و امروز این را قبول داریم که دل‌های سوخته در مظلومیت و اندک هستند اما اقتدارشان اقتدار الهی است.
وی با اشاره به اینکه ما همچنان مرزهای اعتقادی و ارزشی را پاسداری می‌کنیم نه مرزهای ملی‌گرایی و مکتب ایرانی را ادامه داد: تقابل ما با دنیای کفر و استکبار تقابل فکری، اندیشه‌ای و فرهنگی است.
 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس این امور را برای ما به یادگار گذاشته و ما اطاعت محض در این امور را باید داشته باشیم.
نظری با اشاره به اینکه در دفاع مقدس نگاه ما جغرافیایی نبود، تصریح کرد: در دفاع مقدس نگاه ما تکلیف گرایی بوده است؛ اگر کسی در هر منصب و جایگاهی اطاعت از ولایت فقیه و تأسی به آن را که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده به آن خدشه‌ای وارد کند از فهرست رزمندگان اسلام حذف و این را به عنوان یک خط انحرافی می‌دانیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی این استان را استانی ولایتمدار خواند و یادآور شد: این استان فرهنگی در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و اطاعت از ولایت و توجه به فرهنگ دفاع مقدس در آن متبلور است.
در پایان این مراسم از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول