اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی:

دفاع مقدس یکی از صحنه‌های رنگین انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی صحنه‌ های رنگینی دارد که دفاع مقدس یکی از آن صحنه‌ها است، صحنه‌ای که دشمن آفرید تا انقلاب اسلامی را نابود کند.

دفاع مقدس یکی از صحنه‌های رنگین انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی، مهدی مزگی‌نژاد در همایش عقیدتی سیاسی شهرستان سرایان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی صحنه‌های رنگینی دارد که دفاع مقدس یکی از آن صحنه‌ها است، صحنه‌ای که دشمن آفرید تا انقلاب اسلامی را نابود کند،

وی ادامه داد: انقلابی که  با وجود آمدنش در سال 56 منافع دشمنان را به خطر انداخت لذا دشمنان برای به دست آوردن منافع خود به این نتیجه رسیدند که با انقلاب اسلامی درگیر شوند و آن را نابود سازند.

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: آنها بالاخره جنگ را راه‌اندازی کردند با این تفکر که می‌توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند و مجدد به ایران باز گردند و منافع خود را بدست آورند.

مزگی‌نژاد افزود: با آغاز جنگ تحمیلی دشمن کمتر از 45 روز توانستند 600 کیلومتر از خاک ایران را اشغال کنند،علت این پیشروی این بود که کشورمان با کمبود نیروی نظامی، ضعف اقتصادی و عدم سازماندهی مواجه بود اما بعد از دو ماه توانستیم جلوی پیشرفت دشمن را بگیریم.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی در این هشت سال ناملایمت‌های فراوانی را در داخل و خارج کشور مشاهده کرد در داخل فدائیان خلق، منافقین و نهضت آزادی مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده بودند و در خارج بیشتر کشورها در مقابل ایران اسلامی قرار داشتند اما با همه این‌ها کشورمان با درایت و رهبری  حضرت امام (ره) و با تلاش فراوان مردم توانست پیروز میدان شود و برگ برنده را به دست بگیرد.

وی گفت: اگر امروز دشمن مجدد دست به چنین کاری بزند آن را از صحنه روزگار محو می‌کینم.

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی علت شکست دشمن در این جنگ را این طور بیان کرد: اعتقادات قوی مردم به آیین اسلام و قرآن سبب شد که آنان دلیرانه و با کمترین امکانات در راه خدا جهاد کنند و هیچ هراسی از دشمن نداشته باشند و این همت و غیرت آنان بود که ایران اسلامی را در این جنگ به پیروزی رساند.

مزگی‌نژاد به جنگ نرم اشاره کرد و افزود: امروز جنگ ادامه دارد و فقط صحنه نبرد عوض شده و ملت در عرصه تهاجم فرهنگی قرار دارند و باید در این عرصه مثل دوران جنگ از مقدسات خود دفاع کنیم و تنها راه دفاع پایبندی به اعتقادات است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با نشانه گرفتن اعتقادات ملت حرمت می‌شکند و علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) فیلم توهین‌آمیز می‌سازد که ساخت این فیلم نه تنها آن‌ها را به اهدافشان نرساند بلکه سبب شد اتحاد مسلمانان جهان بیشتر شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول