اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

پیامبر اکرم (ص) پرچم‌دار حقیقت اسلام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز اخیر به پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اکرم پرچم‌دار حقیقت اسلام است

پیامبر اکرم (ص) پرچم‌دار حقیقت اسلام است

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با موضوع هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست چپاول‌گر سرمایه‌های جهان و حق مستضعفان است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در طول این 33 سال در حقیقت اسلام ناب محمدی را هم در عرصه زندگی اجتماعی مردم و هم در سطح سیاسی به صحنه آورده است و این نشان‌دهنده تاثیرگذاری عمیق فرهنگ اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دنیا در حال گذر از پیچ بزرگ تاریخی است و دنیا و غرب این تحول را نشات گرفته از اسلام می‌دانند.

نوفرستی افزود: بیش از 80 مرکز مطالعاتی آمریکایی که در زمینه اسلام کار می کنند، به این جمع‌بندی رسیده‌اند که آنچه پایه‌های استکبار را به لرزه درآورده و تهدید می‌کند فرهنگ اسلام است.

وی اظهار کرد: وقتی غرب نمی‌تواند به صورت منطقی و فکری پاسخی داشته باشد یک روز با کاریکاتور یک روز با ساختن فیلم توهین‌آمیز علیه حضرت رسول (ص) به شخص بنیان‌گذار اسلام که پرچم‌دار حقیقت اسلام است، اهانت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که این هجمه غرب علیه ایران چه تاثیرگذاری بر بیداری اسلامی دارد، گفت: همان طور که در صدر اسلام می‌بینیم در زمان پیامبر اکرم (ص) هم دشمنان اسلام نمی‌گذاشتند مردم متوجه این رخداد بشوند و آنها را از پیامبر دور کرده و حتی نقشه جان پیامبر را کشیدند تا مانع گسترش دین مبین اسلام شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: همان توهین‌هایی که در صدر اسلام علیه پیامبر و حرکت اسلام بود امروز با شکل مدرنیته و شکل جدید به میدان آمده است.

نوفرستی تصریح کرد: همان گونه که در صدر اسلام نه تنها نتوانسته‌اند جلوی این حرکت را بگیرند امروزه هم با رشد اطلاعاتی، رشد ارتباطات و گسترش مردم به معنویت و دین‌گرایی به طور یقین زمینه را برای جستجو آحاد بشریت فراهم می‌کنند و وعده صریح قرآن مجید است که اسلام بر سایر دین‌ها غلبه پیدا می‌کند و در آخر زمان خانه‌ای نیست که بر دین‌خواهی، شهادت خدا و شهادت بر رسول اکرم (ص) بشارت ندهد.

نوفرستی در پاسخ به این سوال که پیام اخیر رهبری پیرامون هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) چقدر تاثیرگذار بوده است، افزود: بخشی از این حرکت مردم که در دفاع از پیامبر اکرم(ص) در منطقه و سایر کشورها انجام شد نشات گرفته از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول