اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا؛

کاروان "با نوای کاروان" به بیرجند می‌رسد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: عصر فردا کاروان "با نوای کاروان" که از سوم خرداد ماه سفر خود را به استان‌های مختلف کشور آغاز کرده است، به بیرجند می‌رسد.

کاروان "با نوای کاروان" به بیرجند می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد محمدپور ‌ظهر امروز در نشست خبری در مورد برنامه‌های جشنواره و استقبل از "با نوای کاروان" در بیرجند اظهار کرد: این کاروان از سوم خرداد ماه کار خود را در خرمشهر آغار کرد و هم‌اکنون پس از گذشتن از تعدادی از استان‌های غربی و شمال غربی و شمالی و خراسان شمالی و رضوی عصر فردا وارد بیرجند می‌شوند.
وی تصریح کرد: این کاروان حامل پرچم ضریح مطهر امام رضا(ع) و حرم حضرت امام حسین(ع) است که توسط جمعی از خدام حرم رضوی و رزمندگان دوران دفاع مقدس حمل می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد:‌ مراسم استقبال از این کاروان فردا ساعت 15:30 در مزار شهدای دره شیخان بیرجند برگزار می‌شود و اعضای کاروان پس از مولودی خوانی در این مکان به مزار شهدای بیرجند می‌روند و بعد از غبارروبی مزار پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری دفاع مقدس در پارک توحید بیرجند حاضر می‌شوند.
محمدپور به دیگر برنامه‌های این کاروان اشاره و عنوان کرد: اجرای سه برنامه تلویزیونی با حضور هنرمندان صدا و سیمای کشوری و استانی، برگزاری دعای کمیل، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای ادارات و سازمان‌های مختلف استان در دوران دفاع مقدس و پس از آن و برگزاری جشن‌های ویژه شب میلاد و شام میلاد حضرت رضا(ع) در پارک توحید از دیگر برنامه‌های فرهنگی این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: ‌جشنواره فردا افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 22 برای بازدید همشهریان عزیز آماده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در حاشیه جشنواره نیز از برترین‌ها از جمله دانش‌آموزی، دانشجویی، رزمندگان و جانبازان تجلیل می‌شود.
محمدپور در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر تعداد سازمان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت: تعداد 70 سازمان دولتی برای شرکت در این جشنواره از ما غرفه تحویل گرفته‌اند و در این نمایشگاه علاوه بر عکس ابزارآلات جنگی و وسایل سازمان‌های مختلف نیز به نمایش گذاشته می‌شود.
سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی نیز در این نمایشگاه دارای یک غرفه است که خدمات خود را در بخش‌های مختلف از جمله طرح هجرت، طرح ولایت، اردوهای جهادی به نمایش گذاشته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول