اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بررسی مشکلات مردم در ارتباط با سیل اخیر

فرماندار باشت در نخستین بازدید منطقه‌ای خود به «بهره‌عنا» رفت

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت در نخستین بازدید منطقه‌ای خود به روستای محروم بهره‌عنا رفت که در بارندگی‌های اخیر خسارات فراوانی را متحمل شده است.

فرماندار باشت در نخستین بازدید منطقه‌ای خود به «بهره‌عنا» رفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، روستای بهره‌عنا که به دلیل بارش‌های اخیر دچار آب گرفتگی و سیلاب شدید شده بود و خسارات زیادی به راه‌های روستایی، زمین‌های کشاورزی و سایر زیرساخت‌های آب و برق آن وارد شده بود مورد بازدید ناصر رضایی فرماندار جدید این شهرستان قرار گرفت.

در بازدید سید ناصر رضایی که با حضور رئیس جهاد کشاورزی، اداره راه و شهرسازی، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی صورت گرفت، فرماندار در جمع مردم این منطقه حاضر و پای درد دل آن‌ها نشست و مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

فرماندار باشت در این دیدار به ادارات خدمات‌رسان از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی تأکید کرد که هر چه زودتر در ترمیم و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل تلاش کنند و همچنین با برآورد میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی نسبت به بازسازی کانال آب کشاورزی بهره‌عنا اقدام کنند.

رضایی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی خواست تا نسبت به بازگشایی کانال‌های ورودی آب اقدام و اقدامات لازم را نسبت به سیل‌بند این منطقه به عمل آورند.

فرماندار باشت به مردم این روستا گفت: تمام تلاش خود و همکاران در این شهرستان بر این است تا مشکلات به وجود آمده در این روستا برطرف شود.

رضایی به اهتمام خود برای رفع مشکلات روستاییان این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان باشت دارای روستاهای زیادی بوده که لازم است با همکاری مسئولان شهرستانی و استانی مشکلات پر‌شمار آن‌ها را برطرف کنیم هر چند که نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیاری به این منطقه ارزانی داشته است.

این مسئول به بحث کشاورزی شهرستان باشت اشاره کرد و افزود: باشت منطقه‌ای مستعد برای کشاورزی است که در سطح استان از این حیث جایگاه ممتازی دارد و رفع مشکلات کشاورزان در اولویت کارهای ما قرار دارد.

گفتنی است روستای بهره‌عنا 180 خانوار داشته و در کنار امام‌زاده "سید فخرالدین احمد" قرار دارد که در دامنه بسیار نزدیک کوه عنا قرار گرفته و با کمترین ریزش باران باعث سرازیر شدن سیلاب همراه با شن و ماسه در خانه‌ها، کوچه‌ها و زمین‌های کشاورزی می‌شود.

انتهای پیام/2571/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول