اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بهار تأکید کرد

لزوم جلوگیری از انجام ساخت و سازهای غیر‌مجاز در روستاها

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بهار گفت: باید از ساخت و سازهای غیر‌مجاز در روستاها جلوگیری شود، چراکه در اجرای طرح‌های گوناگون به ویژه بهسازی با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

لزوم جلوگیری از انجام ساخت و سازهای غیر‌مجاز در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، موسی شالبافیان بعدازظهر امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان بهار اظهار کرد: دهیاران برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت در سطح روستاها دارند و باید نیازسنجی‌ها را به عمل آورده و پروژه‌هایی را در سطح روستاها اجرایی کنند که براساس نیاز مردم باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، تشکیل اتاق بحران در سطح روستاها امری ضروری بوده و چهار محل اسکان با تجهیزات کامل در سطح روستاهای این بخش پیش‌بینی شده است.

بخشدار مرکزی بهار خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به روستاها شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا روستاها را به توسعه برسانیم.

وی ادامه داد: با توسعه روستاها به توسعه کشور دست خواهیم یافت که در این راستا دهیاران در صف مقدم خدمت به مردم قرار دارند.

شالبافیان در ادامه سخنانش اظهار داشت: دهیاران باید مطالبات مردم را دریافت کرده و در سطح روستاها در چارچوب قانونی عملیاتی کنند.

وی افزود: از 22 روستای این بخش تمام روستاها دارای برق و تلفن خانگی هستند و به 21 روستا گازرسانی صورت گرفته و یک روستا نیز در حال انجام است.

بخشدار مرکزی بهار تصریح کرد: دهیاران بازوان پرتوان دولت در روستاها محسوب می‌شوند و باید با همفکری شوراهای اسلامی در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و به سمت توسعه روستاها پیش بروند.

وی اضافه کرد: باید از ساخت و سازهای غیر‌مجاز در روستاها جلوگیری شود چراکه در اجرای طرح‌های گوناگون به ویژه بهسازی با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/2499/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول