اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی آبگرم:

توسعه روستایی آبگرم نیازمند حمایت است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی آبگرم گفت: توسعه روستایی آبگرم نیاز به حمایت دارد و مسئولان در این زمینه باید توجه بیشتری کنند.

توسعه روستایی آبگرم نیازمند حمایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، علی رحمانی در جلسه بررسی مشکلات روستایی آبگرم با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در روستاها و نقاط محروم این بخش در طول سال‌های اخیر اظهار داشت: در بخش عمرانی، فنی، خدماتی و زیربنایی تاکنون گام‌های مؤثری در این شهرستان برداشته شده که شایسته تقدیر و سپاسگزاری از تمام مسئولان است.

بخشدار مرکزی آبگرم افزود: خدمات و پیشرفت‌های صورت گرفته در این بخش در حوزه‌های برق‌رسانی و اجرای طر‌ح‌های هادی روستایی نیز بسیار مؤثر و تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه توسعه آسفالت‌کشی روستایی و ترمیم جاده‌ها و راه‌های روستایی در این بخش با جدیت در حال پیگیری است، تصریح کرد: در حال حاضر کمبود وسایل نقلیه برای اداره به ویژه اداره برق‌رسانی شهر آبگرم مهم‌ترین در خواستی است که از مسئولان امر خواهشمندیم تلاش جدی‌تری را برای این مهم انجام داده و سبب رفع این دغدغه شوند.

این مسئول ادامه داد: بخش آبگرم دارای یک‌‌هزار و 977 کیلو‌متر وسعت است که به نسبت فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر چشم‌گیر بوده است.

رحمانی بیان داشت: توسعه روشنایی و نصب تیر‌های برق در روستاهای این بخش باید هرچه سریع‌تر با نگاه جدی‌تر مسئولان صورت پذیرد.

بخشدار مرکزی آبگرم افزود: تأمین آب بخش کشاورزی با حفر چاه عمیق در روستاها بسیار می‌تواند مؤثر و مورد توجه مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قرار گیرد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی سیل‌بند برای مهار کردن سیل و نیز جلوگیری از طغیان رود‌های محلی نیز جزو دغدغه‌های مهمی است که کشاورزان روستایی از مسئولان تقاضا داشته و پیگیر آن هستند.

این مسئول برداشت بی‌رویه مخلوط شن‌ و ماسه از کف رودخانه‌ها را معضل و تهدیدی جدی برای این بخش عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا به کارگیری تدابیر و چاره‌اندیشی‌ لازم و مورد توجه است.

بخشدار مرکزی آبگرم اذعان داشت: تأمین اعتبارات لازم برای تحقق طرح‌های توسعه‌محور در این بخش مهم‌ترین درخواست مردم روستاهای آبگرم از مسئولان و متولیان اجرایی استان قزوین است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول