اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن قزوین خبر داد

صدور 55 هزار جلد اسناد مالکیت روستایی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد مسکن استان قزوین از صدور 55 هزار جلد اسناد مالکیت روستایی در این استان خبر داد.

صدور 55 هزار جلد اسناد مالکیت روستایی در قزوین

اصغر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی و نوسازی روستایی در این استان بنابر سهمیه اختصاص یافته است، اظهار داشت: استان قزوین در مجموع دارای بیش از 622 روستای بالای 20 خانوار است که از این تعداد تاکنون بیش از 564 روستا در قالب سیاست عمرانی روستایی برای اجرای طرح هادی مورد مطالعه و کارشناسی قرار گرفته‌اند.

این مسئول افزود: 9 روستای زیر 20 خانوار جمعیت نیز در قالب همین طرح مورد ارزیابی مقدماتی قرار گرفته‌اند و در مجموعه در سراسر استان قزوین تعداد روستاهایی مورد مطالعه و کارشناسی این بنیاد تاکنون قرار نگرفته‌اند کمتر از 32 روستای بالای 20 نفر تعداد خانوار است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای کمی‌ و کیفی‌تر طرح‌های هادی در تمام 622 روستای استان قزوین بیش از 255 مورد روستا عملیات اجرایی این طرح آغاز شده، تصریح کرد: در راستای سیاست اجرای طرح ملی هادی روستایی در سال گذشته بیش از 142 روستا در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف استان قزوین با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون تومانی زیرپوشش طرح هادی قرار گرفته و عملیات این طرح در این تعداد روستا عملیاتی و به مرحله تکمیل رسید.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: در حوزه صدور اسناد ویژه مسکن نیز فعالیت‌های خوبی در این استان به ثبت رسیده و تاکنون بیش از 55 هزار جلد اسناد مالکیت روستایی در این استان توسط این بنیاد صادر شده است.

قاسمی متذکر شد: با توجه به آیین‌نامه قانون الحاق موادی به قوانین مربوط به ساماندهی سند‌های 25 هزار نفری شهری در شهر‌های بالای 20 هزار نفر نیز بنیاد مسکن استان قزوین عملیات ساخت و اجرایی بیش از 2 هزار واحد مسکن روستایی و نیز بیش از 800 مسکن شهری را در دستور کار خود قرار داده که این تعداد از واحد‌ها هم‌اکنون در سطح استان قزوین در حال پیگیری است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول