اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارندگی‌های 24 ساعت اخیر

مردم روستای منصورآباد دشت‌روم یاسوج گرفتار سیلاب شدند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر بارندگی در روستای منصور آباد دشت‌روم از توابع یاسوج مردم این روستا گرفتار سیلاب شدند.

مردم روستای منصورآباد دشت‌روم یاسوج گرفتار سیلاب شدند

عسکر حکمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بر اثر بارندگی در روستای منصورآباد دشت‌روم از توابع یاسوج مردم این روستا گرفتار سیلاب شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دنبال بارش شدید باران در منطقه منصور‌آباد و جاری شدن سیل، امدادگران جمعیت هلال‌احمر یاسوج توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن انجام عملیات امداد و نجات، مردم روستا را نجات دهند.

این مسئول با بیان اینکه این حادثه روز گذشته 21 آذرماه حوالی عصر پیش آمده، ابراز داشت: به دنبال این حادثه امدادگران با عزیمت به این روستا اقدام به تخلیه آب منازل کرده و زمینه اسکان اضطراری آنان را فراهم کردند.

وی گفت: تیم ویژه امداد و نجات امدادگران را برای کمک‌‌رسانی به سیل‌زدگان 15 نفر اعلام کرد و گفت: این عملیات با سه دستگاه خودرو امدادی، یک فروند قایق و در یک زمان 1.5 ساعته انجام شد.

حکمتی با تاکید بر لزوم توان‌‌افزایی این تیم‌ها یادآور شد: پایگاه امداد و نجات استان کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمات‌‌رسانی 24 ساعته است.

معاون هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد جا‌به‌‌جایی خانوارهای سیل‌زده به جای امن که در معرض خطر هستند را در دستور کار و اولویت امدادرسانی دانست.

وی با اشاره به این که با کاهش بارندگی خدمات‌ رسانی به خانوارهای آسیب‌‌دیده راحت‌‌تر انجام می‌‌شود، خاطرنشان کرد: افراد گیر افتاده در خانه‌های محصور در سیلاب به وسیله قایق به نقاط امن انتقال داده شدند و خوشبختانه تلفات جانی پیش نیامد.

انتهای پیام/82002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول