اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چالدران تاکید کرد

تسریع در روند سوخت‌رسانی به روستاهای چالدران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالدران گفت: با توجه به در پیش بودن زمستان و سرد شدن هوا روند سوخت‌رسانی به روستاهای چالدران تسریع شود.

تسریع در روند سوخت‌رسانی به روستاهای چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، اسماعیل رضایی ظهر امروز در جلسه ساماندهی سوخت روستاییان شهرستان چالدران اظهار داشت: با توجه به اینکه با نزدیک شدن به زمستان دمای هوا روزبه‌روز سردتر می‌شود لازم است تا نسبت به تأمین سوخت خانوارهایی که در این منطقه ساکن هستند اقدامات لازم انجام گیرد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای سوخت‌رسانی به روستاهای چالدران تاکید کرد و افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و مسدود شدن راه‌های روستایی در زمان بارش سنگین برف لازم است تا سوخت مورد نیاز روستاییان تأمین شود.

رضایی از تأمین نفت سفید روستاهای چالدران خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک نفت سفید مورد نیاز فصول سرد سال توسط شرکت فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی به این مناطق ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه کار توزیع سوخت فسیلی روستاییان چالدران توسط 36 عامل انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: برابر اعلام شرکت نفت، اکثر خانوارها کالا برگ سوخت را دریافت کرده‌اند و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده نسبت به دریافت سهمیه تخصیص یافته اقدام کنند.

رضایی با تاکید بر تسریع در روند سوخت‌رسانی به روستاها اعلام کرد: تلاش شود روند سوخت‌رسانی به روستاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

وی با تاکید بر ثبت‌نام اینترنتی عاملان توزیع سوخت برای دریافت سوخت گفت: عاملان با ثبت‌نام اینترنتی می‌توانند روند دریافت سوخت خود را تسریع بخشند.

رضایی خواستار همکاری هر چه بیش‌تر عاملان سوخت این شهرستان شد و اظهار داشت: در صورت همکاری هر چه بیش‌تر عاملان سوخت است که می‌توانیم سوخت مورد نیاز روستاییان را تأمین کنیم.

انتهای پیام/61001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول