اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان کشوری کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کردند

اشتغال و در نهایت توانمندی مددجویان

خبرگزاری فارس: در راستای بررسی مشکلات اشتغال و مسکن، مسئولان کشوری کمیته امداد از منازل مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی بازدید کرده و از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

اشتغال و در نهایت توانمندی مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز دستیار معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور در بازدید از منازل مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: با استفاده از مهارت و توان خانواده‌ها می‌توان زمینه اشتغال آنان را فراهم کرد.  علی‌رضا چگینی و جمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد همچنین از پنج خانواده یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

 وی استفاده از توان و مهارت خانواده‌ها برای برطرف کردن نیازهای آنان را از اهداف مهم کمیته امداد دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی زمینه ارائه خدمات هدفمند جهت رسیدن مددجویان به مرحله اشتغال و در نهایت توانمندی آنان مهیا شود.

زریر انصاری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید گفت: در راستای اهمیت استحکام سلامت خانواده‌های تحت حمایت و تشویق آن‌ها برای اشتغال به کار و رسیدن به توانمندی از پنج خانواده یتیم تحت حمایت بازدید و هدایایی به رسم یادبود تقدیم آنان شد.

انتهای پیام/2571/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول