اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هشت ماهه سال‌جاری انجام شد؛

بهره‌مندی 548 خانوار از خدمات اجاره و ودیعه مسکن کمیته امداد ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از بهره‌مندی 548 خانوار از خدمات اجاره و ودیعه مسکن کمیته امداد ابهر در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری خبر داد.

بهره‌مندی 548 خانوار از خدمات اجاره و ودیعه مسکن کمیته امداد ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ابهر از آغاز سال‌جاری اظهار کرد: یکی از خدمات عمده‌ای که همواره مورد توجه کمیته امداد ابهر بوده است، ساخت واحدهای مسکونی به خانواده‌های زیر پوشش و ارائه خدمات عمرانی به آنها بوده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد در بخش‌های مختلف به خانواده‌های زیر پوشش ارائه می‌شود، افزود: ساخت و بهسازی، معرفی واجدان شرایط برای استفاده از مسکن مهر و همچنین جاسازی واحدهای مسکونی مددجویی از جمله اقداماتی است که توسط کمیته امداد ابهر و در بخش عمرانی ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه حمایت کمیته امداد ابهر از مددجویان در قالب خدمات ارائه‌ای در بخش مسکن محدود به موارد مذکور نیست، اضافه کرد: پرداخت اجاره و ودیعه به مددجویان فاقد مسکن نیز از دیگر حمایت‌های کمیته امداد از خانوارهای زیر پوشش این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 548 خانوار زیر پوشش از خدمات اجاره و ودیعه مسکن کمیته امداد ابهر بهره‌مند شده‌اند،‌ افزود: خدمات ارائه شده در این بخش در قالب تسهیلات کارگشایی و به مبالغ 5 و 10 میلیون ریالی بوده است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اقداماتی که کمیته امداد شهرستان ابهر انجام داده است، برای همه خانوارهای بالای دو نفر زیر پوشش کمیته امداد ابهر مسکن ساخته شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول