اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد

تحقق 81 درصدی تعهدات حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از تحقق 81 درصدی تعهدات این حوزه در سال‌جاری خبر داد.

تحقق 81 درصدی تعهدات حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان

هیوا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:‌ درآمد این حوزه در سر فصل‌های مختلف بیش از 154 میلیارد و 414 میلیون ریال بوده است.

به گفته وی، این میزان درآمد از ابتدای سال‌جاری تا کنون جذب شده و در حوزه‌های مختلف در راستای رفع مشکلات نیازمندان و محرومین جامعه هزینه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان در ادامه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز ماه‌های محرم و صفر در قالب این طرح نذورات از نیکوکاران جمع‌آوری و بین نیازمندان و مددجویان توزیع می‌شود.

به گفته رحیمی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح احسان حسینی، با مشارکت و همکاری فعالانه مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از کمک 190 میلیون ریالی مردم استان کردستان در ماه محرم در قالب طرح احسان حسینی خبر داد و گفت: 52 میلیون ریال از این مبلغ نقدی و مابقی نیز به صورت غیرنقدی بوده است.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان، ترویج فرهنگ اسلامی، توجه به محرومین و بهره‌گیری مناسب از فرصت‌های این ایام از مهم‌ترین اهداف اجرای احسان حسینی است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد:  جذب 105 حامی جدید برای ایتام زیر پوشش این نهاد از دیگر اقدامات انجام شده در ماه محرم امسال بوده است.

انتهای پیام/79002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول