اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه نخست امسال

500 میلیون ریال به ایتام کمیته امداد امام لنجان کمک شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی لنجان گفت: در هشت ماهه نخست جاری 500 میلیون ریال به ایتام کمیته امداد امام خمینی لنجان کمک شد.

500 میلیون ریال به ایتام کمیته امداد امام لنجان کمک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، احمد یوسفی صبح امروز در همایش حمایت از ایتام شهرستان لنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان لنجان در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و به ویژه ایتام تحت حمایت این نهاد اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام در این شهرستان کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت بیشتر از ایتام اجرا می‌شود، اضافه کرد: حامیان با قبول کفالت ایتام و پرداخت مبلغی ماهانه به عنوان کمک معیشت، کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لنجان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان لنجان تعداد 467 یتیم را تحت حمایت خود دارد، اضافه کرد: برای حمایت از این ایتام تعداد 17 هزار و 780 حامی با این نهاد همکاری می‌کنند که آمار چشمگیری است.

وی افزود: در هشت ماهه نخست سال جاری حامیان بالغ بر500 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

یوسفی اضافه کرد: حامیان در صورت تمایل می‌توانند ضمن هماهنگی با ایتام تحت حمایت خود دیدار کنند و ماهانه مبالغ بسیار کمی را به حساب هر یتیم واریز کنند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول