اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جذب 1256 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جذب یک‌هزار و 256 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

جذب 1256 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در هشت ماهه سال‌جاری اقدامات بسیاری در خانه انفاق زنجان در قالب طرح‌های اجرایی کمیته امداد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال‌جاری 9 میلیون و 103 هزار و 500 ریال در قالب طرح محسنین و در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: در قالب این طرح 23 حامی کفالت فرزندان 28 خانواده را قبول کرده‌اند.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح ماعون و جمع‌آوری 80 هزار ریال در قالب این طرح افزود: همچنین در قالب طرح حج فقرا نیز 100 هزار ریال کمک مردمی در هشت ماهه امسال جمع‌آوری شد.

وی جمع‌آوری نذورات قربانی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در خانه انفاق عنوان کرد و گفت: از آغاز امسال تا آخر آبان ماه 11 میلیون و 236 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.

بیات توزیع 40 عدد صندوق کوچک را نیز از عملکرد خانه انفاق در هشت ماهه عنوان کرد و افزود: همچنین در این مدت 44 نفر نیروی افتخاری به جمع امدادگران زنجانی پیوستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قاب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) را یک میلیون و 375 هزار ریال اعلام کرد و یادآور شد: در قالب طرح اطعام و افطاری نیز در هشت ماهه امسال 20 میلیون و 755 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری شد.

لازم به ذکر است، به گفته مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در هشت ماهه امسال مبلغ 6 میلیون و 350 هزار ریال در قالب طرح رد مظالم در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول