اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

60 درصد مددجویان فومن زیرپوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: 60 درصد مددجویان شهرستان فومن زیرپوشش کمیته امداد هستند.

60 درصد مددجویان فومن زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حسین علی‌محمدی در بازدید از اداره کمیته امداد این شهرستان با اشاره به اینکه دشمن تمام قوای خود را به ‌کار گرفته تا ما را از اهدافمان دور کند، اظهار کرد: باید همدلی و تعامل خود را نسبت به برطرف کردن احتیاجات و نیازهای مددجویان و ولی‌نعمت‌های خود بیشتر کنیم تا زمینه برای پیشرفت روز‌افزون فراهم شود.

وی درباره ساختار جدید سازمانی افزود: این ساختار می‌تواند روی خدمت‌رسانی بهتر به جامعه مددجویی و ظرفیت‌های موجود اثر مثبت گذاشته و مدیریت شهرستان‌ها باید با تدابیر ویژه و ایجاد راهکارهای مناسب به این خدمت‌رسانی سرعت بیشتری دهند.

این مسئول با تاکید بر ارائه خدمات بیشتر به مددجویان فومن اذعان کرد: بخشی از مددجویان این شهرستان در حال دریافت خدمات کمیته امداد هستند و بخشی دیگر نیز قبلا از این خدمات بهره‌مند شده‌اند که به دلیل خودکفا شدن و رسیدن به استقلال مالی از حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند و اکنون 60 درصد از مددجویان فومنی زیرپوشش خدمات کمیته امداد این شهرستان هستند.

وی با اشاره به معنادار بودن رابطه بین اشتغال و ازدواج و اینکه یک‌هزار و 83 نفر از دختران مددجوی زیر‌پوشش کمیته امداد در آستانه ازدواج هستند، خاطرنشان کرد: باید با تمام تمهیدات و برگزاری جلسات مشاوره، توانایی‌ها و استعدادهای آنها در زمینه‌های حرفه‌آموزی سنجیده شده و مقدمات ازدواج آنها فراهم شود. 

علی‌محمدی درباره تجهیز کانون فرهنگی فومن تصریح کرد: به ‌زودی نسبت به تجهیز این کانون اقدام می‌شود تا شرایط بهتری برای حرفه‌آموزی و کارآموزی فرزندان مددجو فراهم آید و بتوانند بهره بیشتری از برنامه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... ببرند.

وی هدف از بازدید مذکور را اصلاح هر چه بیشتر امور و تسریع بخشیدن به جریان خدمت‌رسانی به محرومان ذکر کرد و یادآور شد: بازدیدهای دوره‌ای از شهرستان‌ها به صورت مداوم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/84002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول