اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

برنامه 5 ساله شهرداری را از آشفتگی در برنامه‌ریزی‌ها صیانت می‌کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تدوین برنامه پنج ساله شهرداری سبب می‌شود تا این مجموعه از شتاب‌زدگی و کار‌های بی‌سرانجام جلوگیری کرده و با یک هدف‌گذاری درست حرکت خود را انسجام بخشد.

برنامه 5 ساله شهرداری را از آشفتگی در برنامه‌ریزی‌ها صیانت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه تدوین برنامه پنج ساله شهرداری سبب می‌شود تا این مجموعه از شتاب‌زدگی و کار‌های بی‌سرانجام جلوگیری کرده و با یک هدف‌گذاری درست حرکت خود را انسجام بخشد، اظهار داشت: ما این برنامه را بر اساس افق و دید 20 ساله و برای مدت زمان پنج ساله از سال 92 تا 96 طراحی کردیم به طوری که این برنامه اولین برنامه تدوین شده تاریخ شهرداری اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: در تدوین و فراهم کردن این برنامه که یک افق توسعه واقعی را برای ما ترسیم می‌کند از گروه مشاورین، برنامه‌ریزان و طراحان زبده دعوت کردیم تا با در نظر گرفتن وضعیت فعلی مسیر حرکتی آینده ما را درست و دقیق ترسیم کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: در این برنامه وضعیت خدمات فعلی شهر در تمام زمینه‌ها مورد ارزیابی و قضاوت کارشناسان قرار گرفته و در نظر‌سنجی‌هایی که از مردم و کارشناسان شده سعی کردیم تا به سمتی حرکت کنیم تا ضعف‌ها و نقص‌ها برطرف شود.

زنجانی گفت: در این برنامه انتظارات از انجام خدمات بهینه توسط کارشناسان و مردم مدنظر قرار گرفته و با یک ارزیابی و امتیاز‌دهی قرار است به سمتی حرکت کنیم تا نقص‌های گذشته برطرف شود.

این مسئول تاکید کرد: بر همین اساس رتبه‌بندی و اولویت کارها انجام شده و برنامه تنظیمی به گونه‌ای است تا از وضعیت فعلی به صورت شفاف به سمتی حرکت کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان داشت: در این زمینه بیش از 500 طرح و پروژه مطرح شده مدنظر بوده و در اولویت یک تا پنج کارشناسان قرار گرفته است به طوری که پیش‌بینی می‌کنیم بر اساس پیشنهاد مشاور از سال 92 تا 96 بتوانیم به اهدافمان برسیم.

زنجانی افزود: البته در این برنامه میزان رضایت‌مندی و سایر مؤلفه‌ها و آیتم‌های اقتصادی، اجتماعی، رفاهی توسط گروه تدوین برنامه پیشنهاد شده و مدنظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: صدها نمودار و جدول از وضعیت فعلی خدمات شهری و همچنین چشم‌انداز‌ها به صورت اسناد مدنظر و مورد هدف‌گذاری بوده که گروه مطالعه‌کننده نیز توانسته است آن را در سیاست‌گذاری خود مورد نظر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: اعضای شورای شهر با اهتمام جدی و جلسات کار‌شناسی شبانه‌روزی در طی دو ماه آینده این برنامه‌ را نهایی کرده و برای اجرا از سال 92 در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول