اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی خبر داد

هزینه 350 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات شهرداری‌‌ها در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: سال 90 حدود 350 میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید ملزومات شهرداری‌ها هزینه شده که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشدی 85 درصدی داشته است.

هزینه 350 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات شهرداری‌‌ها در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر پورفتح‌الله صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد:در حال حاضر سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در همه شهرهای استان، با شناخت کمبودها، ظرفیت‌ها و به ویژه زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، توانسته جایگاه مناسبی را در میان شهرداری‌های کشور به خود اختصاص دهد.

وی مشارکت و همکاری در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی،خدمات شهری وسرمایه‌گذاری شهرداری‌ها را موضوع اصلی فعالیت سازمان همیاری شهرداری دانست و اظهار داشت: سال 90 حدود 350 میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید ملزومات شهرداری‌ها هزینه شده که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشدی 85 درصدی داشته است.

پورفتح‌الله در ادامه با اشاره به فعالیت 78 شهرداری در این استان گفت: با توجه به این تعداد بالای شهرهای موجود در استان و همچنین گسترش شرکت‌های اقماری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی می‌توان این سازمان را یکی از بزرگترین و مهم‌ترین سازمان‌های همیاری کشور دانست.

وی افزود:بر این اساس باید دیدگاه‌ها نسبت به سازمان همیاری شهرداری‌ها تغییر پیدا کند و شاهد تعاملات دو سویه بین سازمان و شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: باید با ساماندهی و انجام کار کارشناسی از ظرفیت‌های استان به نحو احسنت استفاده کرد از این رو سازمان با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در استان برنامه‌هایی را به منظور استفاده از این ظرفیت‌ها در حال بررسی دارد.

انتهای پیام/70002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول