اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی شهرداری زنجان خبر داد

معاونت طرح ترافیک شهرداری زنجان از امروز آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان گفت: امروز معاونت طرح ترافیک شهرداری زنجان رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

معاونت طرح ترافیک شهرداری زنجان از امروز آغاز به کار می‌کند

سید اسماعیل موسوی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس نظر شهرداری تعداد خیابان‏هایی که ترافیک را به مرکز شهر منتقل می‌کنند بیشتر از خیابان‏هایی است که ترافیک را کاهش می‏دهند.

وی بر لزوم کاهش ترافیک در مرکز شهر تاکید کرد و یادآور شد: تنها دو خیابان بار ترافیکی مرکز شهر را به سایر نقاط انتقال می‏دهد.

معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: این در حالی است که پنج خیابان در شهر زنجان ترافیک را به مرکز شهر منتقل می‏کنند.

معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر طرح جامع ترافیک در دست شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: برای انجام اقدامات عملی برای ترافیک نیاز به مطالعه طرح جامع ترافیک است.

موسوی اجرای طرح‏های ترافیکی را منوط به هماهنگی با مطالعات مرتبط دانست و ادامه داد: اگر مطالعات طرح جامع ترافیک در زمان خود تدوین و ابلاغ شود برنامه‌ریزی مناسبی برای کار‏های عملیاتی انجام خواهیم داد.

وی به اجرای طرح سبزه میدان اشاره کرد و افزود: بر اساس طرح ترافیک باید برای خیابان‏های منتهی به سبزه میدان برنامه‌ریزی شود.

معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان به اهمیت حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: کاهش ترافیک در گرو رونق حمل و نقل عمومی است.

موسوی خواستار عملیاتی شدن طرح ترافیکی از بهمن ماه سال‌جاری شد و گفت: امید است با همکاری اعضای محترم شورای شهر زنجان اجرای این طرح در زمان معین انجام شود.

وی ادامه داد: با آغاز طرح در بهمن‌ماه در روز‏های پایانی سال مشکلی برای عبور و مرور شهروندان و مسافران ورودی به شهر نخواهد بود.

معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان همچنین بر ساماندهی مسافربر‏های شخصی تاکید کرد و یادآور شد: با همکاری نهاد‏های مسئول این مسئله قابل حل است.

موسوی خاطرنشان کرد: با ایجاد سیاست‎های تشویقی ساماندهی مسافربرهای شخصی به شکل مناسبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول