اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در مشهد

مانور مشترک عملیات زمستانی شهرداری و پلیس راهور برگزار شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز مانور مشترک عملیات زمستانی شهرداری و پلیس راهور مشهد برگزار شد.

مانور مشترک عملیات زمستانی شهرداری و پلیس راهور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رمضانعلی شورابی؛ مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری مشهد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد در مورد مانور مشترک عملیات زمستانی شهرداری مشهد و پلیس راهور، اظهار کرد: امروز این مانور با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی،اورژانس ، سازمان آتش‌نشانی و سازمان عمران شهرداری مشهد در سطح شهر اجرا شد.

وی افزود: هدف از برگزاری مانور مشترک عملیات زمستانی شهرداری مشهد و پلیس راهور، نشان دادن توانایی‌ها و سرعت عمل در وضعیت نامساعد جوی و همچنین امداد و نجات شهروندان است.

شورابی ادامه داد: سال‌های گذشته ماشین‌های نمک‌پاش برای سرویس‌دهی در این مرکز تجهیز می‌شدند، این کمک‌رسانی به‌دلیل دوری مسافت با شمال و غرب مشهد امری بسیار دشوار محسوب می‌شد؛ بنابراین در سال‌ جاری در شمال و غرب مشهد نیز مراکزی را برای امدادرسانی در نظر گرفته‌ایم.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری مشهد تصریح کرد: پاک‌سازی معابر سطح شهر را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهیم، در زمستان سال‌ جاری نیز سعی می‌کنیم تجهیزات و نیروها در هنگام بروز مشکلات در حداقل زمان ممکن در محل حاضر باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان باید در فصل زمستان حتی‌المقدور از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در هنگام بارندگی‌های فصل زمستان تعداد سرویس‌دهی ما نیز بیشتر می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری مشهد اظهار کرد: سال گذشته مدت 16 روز عملیات برف‌روبی در سطح شهر مشهد را بر عهده داشتیم که به نحو خوبی انجام شد.

شورابی گفت:حدود 20 میلیون تومان برای خرید نمک در فصل بارندگی و سرما پیش‌بینی شده است و برای تهیه ماشین‌آلات نیز حدود یک میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری مشهد خاطر نشان کرد: بیش از هزار نفر نیرو و کارشناس در سطح شهر با مشارکت شهرداری مشهد آماده خدمات‌رسانی به شهروندان در فصل سرما هستند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول