به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شهرداری زنجان، حبیب یگانه در جلسه بازرسی و اصلاح رویه با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مجموعه شهرداری و اداره بازرسی اظهار داشت: ارتباط و تعامل بین مجموعه شهرداری و اداره بازرسی مناسب و مطلوب است.
وی با اشاره به وجود اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات در مجموعه شهرداری افزود: وجود این اداره رویکرد شهرداری در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردم را به خوبی نشان میدهد.
شهردار زنجان به تنوع و گستردگی خدمات شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: هیچ سازمانی به اندازه مجموعه شهرداری تنوع خدمات ندارد چراکه شهرداری در همه زمینههای فرهنگی، اجتماعی، هنری و... فعال است.
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به انتخاب شهردار زنجان گفت: بعد از انتخاب شهردار، رضایتمندی در شهر افزایش پیدا کرده است.
فریدون اصفهانیان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در چند ماه گذشته موفق به کسب رضایت مردم شده است، ادامه داد: با برنامهریزیهای صورت گرفته این موفقیتها ادامه مییابد.
در ادامه سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان گفت: در چند ماه گذشته شاهد افزایش کیفیت خدمات شهرداری زنجان بودیم.
رضا محمدی با اشاره به اینکه این افزایش کیفیت و حرکت شتابدار نشاندهنده وجود یک برنامهریزی منسجم و هدفدار است، گفت: امیدوارم این حرکت رو به رشد باشد.
وی با اشاره به اینکه فضا برای خدمترسانی به مردم فراهم است، تصریح کرد: خدمترسانی به مردم با رفتار و کردار مناسب از توصیههای ادیان آسمانی و به ویژه دین اسلام است.
سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان در پایان سخنان خود گفت: سازمان بازرسی به عنوان یک مشاور، سرعتدهنده در خدمت مدیران است.
انتهای پیام/2308/ع/ف4004