اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور شهری استانداری کردستان اعلام کرد

شرکت خانواده شهدای شهرداری‌های کردستان در یادواره شهدای مشهد

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور شهری استانداری کردستان گفت: تمامی خانواده‌های شهدای شهرداری‌های استان کردستان برای حضور در سومین یادواره شهدای شهرداری‌های کشور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

شرکت خانواده شهدای شهرداری‌های کردستان در یادواره شهدای مشهد

سیروان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تمامی هماهنگی‌های لازم برای اعزام و اسکان خانواده‌های معظم شهدای شهرداری‌ها از سوی استانداری کردستان مهیا شده است.

وی زمان برگزاری مراسم سومین یادواره شهدای شهردای‌ها را 30 آذرماه در مشهد مقدس اعلام کرد و افزود: بر اساس  دستورالعمل و تشکیل ستادهای استانی این یادواره از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شرایط برای حضور تمامی خانواده‌های معظم شهدای شهرداری‌ها فراهم است.

به گفته وی، هدف از برگزاری این همایش حفظ و انتقال ارزش‎ها به نسل جوان است، نسلی که جویای این ارزش‎ها است.

وی با اشاره به آمار خانواده‌های معظم شهدای شهرداری‌های کردستان، گفت: این استان شهیدپرور با تقدیم 5 هزار و 400 شهید، افتخار یک خانواده شهید شهردار و 9 خانواده شهید پرسنل شهرداری را دارد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس حدود 580  نفر از کارکنان  در بیش از 150 شهرداری کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند که 18 نفر از آنها از جمله شهید مهدی باکری از شهرداران شهرهای کشور بودند.

بهرامی که خود از فرزندان شهید کردستان است، گفت: همه ما در برابر خون‌های پاک شهدا وظایفی داریم که نباید فراموش شود و ادامه راه شهدا با شناخت عمیق اهداف امام راحل، انقلاب، اسلام و شناخت شهدا امکان‌پذیر است و امروز اطاعت از ولایت، ایستادگی در برابر نظام سلطه، رساندن پیام انقلاب به همه دنیا، ادامه راه شهدا است که به عنوان یک وظیفه برعهده همه ما قرار گرفته است.

انتهای پیام/79001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول