اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه برنامه‌‌ریزی و بودجه شهرداری ارومیه:

تدوین بودجه 92 شهرداری ارومیه وارد فاز اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه برنامه‌‌ریزی و بودجه شهرداری ارومیه گفت: تدوین بودجه شهرداری ارومیه در سال 92 از دی ماه وارد فاز اجرایی می‌شود.

تدوین بودجه 92 شهرداری ارومیه وارد فاز اجرایی می‌شود

محمد شیدا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری ارومیه در قالب لایحه تهیه و تدوین شده است.

این مسئول با اشاره به اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری ارومیه تصریح کرد: از ابتدای ماه آینده بودجه‌های پیشنهادی نیز مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

شیدا با اشاره به ارائه بودجه پیشنهادی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه افزود: پس از آنکه این پیشنهادات رسیدگی و جمع‌بندی شدند نهایی کرده و برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارومیه فرستاده می‌شوند.

وی با اشاره به اولویت‌های در نظر گرفته شده در این زمینه خاطر نشان کرد: توسعه نقاط محروم، توسعه زیرساخت‌های ترافیکی برای کاهش مشکلات ترافیکی و افزایش ایمنی معابر، تخصیص بودجه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام، تقویت ناوگان حمل و نقل شهری از جمله اولویت‌های در بودجه سال آینده است.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری ارومیه با تاکید بر توجه بر درآمدهای شهرداری ارومیه گفت: توجه به منابع درآمد‌زا نیز در این بودجه در نظر گرفته شده است.

شیدا با بیان اینکه امسال بودجه شهرداری ارومیه به خوبی بازنگری و بررسی می‌شود اذعان داشت: تلاش شده تمام اولویت‌ها در این بودجه در نظر گرفته شود تا در سال آینده دچار مشکل نشویم که در این راستا همکاری هر چه بیشتر شورای اسلامی شهر ارومیه را خواستار هستیم.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول