اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

عرصه‌های هنری از سوی شهرداری مشهد گسترش یافته است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: عرصه‌های هنری از سوی هنرمندان مشهدی و با حمایت شهرداری مشهد گسترش یافته است.

عرصه‌های هنری از سوی شهرداری مشهد گسترش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان ظهر امروز در حاشیه بازدید از هنرکده فیروزه حسین نیک‌طلب؛ جانباز 50 درصد دفاع مقدس خطاب به این جانباز خراسانی اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم همانطور که افتخار جانبازی در راه خدمت به میهن و آئین این مرز و بوم را نثارتان کرده است، در مسیر ترویج هنری اصیل و ارزشمند نیز شما را یاری و توفیق مضاعف نصیبتان کند.

وی هنر را زائیده احساس زلال خداوندی دانست و ادامه داد: زیبائی‌هایی که خداوند در وجود انسان آفریده است به‌صورت یک هنر تجلی می‌کند و آثار هنری نیز خلق می‌شود و اگر در مسائل فردی،خانواده و اجتماع مردم با هنر آشنا شوند تأثیرات مثبتی بر روی رفتارهای آنان خواهد داشت.

پژمان از ایجاد عرصه‌های مختلف هنری ویژه هنرمندان از سوی شهرداری مشهد خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما حمایت کافی از فعالیت‌های دستی و هنری نمی‌شود و نبود توان مالی انگیزه هنرمندان را به تولید و عرضه هنرشان به بازارهای داخلی و خارجی با کاهش روبرو ساخته است.

حسین نیک‌طلب جانباز و نخبه شاهد و ایثارگر خراسان‌رضوی نیز گفت: 25 سال است که به کار با فیروزه مشغول هستم و این هنر را سعادت و ارمغانی از جانبازی خود می‌دانم.

نیک‌طلب؛ جانباز 50 درصد از خراسان‌رضوی دارنده مدرک افتخاری از آکادمی نخبگان ایرانیان با امضای پروفسور صادقی، دارای نشان درجه دو هنری،نفر دوم هنرهای تجسمی جشنواره امام رضا(ع)،7رتبه اول تا سوم هنری کشور در رشته‌های معرق فیروزه، مجسمه‌سازی و منبت چوب دارای 24 اختراع ثبت شده،7مدال جهانی از مسابقات مخترعین جهان و یک مدال نقره المپیادی است.

انتهای پیام/70007/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول