اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست شهرداری یاسوج در آخرین بازی نیم فصل آزادگان

الیاسی: شهرداری یاسوج در نیم فصل دوم شگفتی‌ساز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج با قدردانی از همه عوامل فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد که همراه و یاور شهرداری در نیم فصل بودند، گفت: شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور و در فصل جاری شگفتی‌ساز خواهد شد.

الیاسی: شهرداری یاسوج در نیم فصل دوم شگفتی‌ساز می‌شود

احد الیاسی امروز و پس از باخت در مقابل پاس همدان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در آخرین دیدار نیم فصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: بازی خوبی با پاس داشتیم منتهی داور در وقت اضافه اعلام شده کمی با تأخیر پایان بازی را اعلام کرد که گل حریف به ما نیز در همین زمان شکل گرفت.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که در نیم فصل دوم تیم ما در مقابل همه تیم‌های لیگ دسته اول با قدرت ظاهر خواهد شد، گفت: از روزهای بحرانی خارج شدیم و همه دیدید که در پنج هفته پایانی چه نتایج خوبی گرفتیم و امروز در مقابل پاس هم اگر غفلت نمی‌کردیم قادر به گرفتن نتیجه بودیم.

وی در ادامه به جذب یک بازیکن خط حمله در نیم فصل دوم برای جایگزینی فروارد مصدوم این تیم اشاره کرد و گفت: در نیم فصل دوم به جای میلاد داوودی مهاجم این تیم که رباط صلیبی پاره کرده در پی جذب یک بازیکن گلزن هستیم.

الیاسی در ادامه به بازی روز جمعه این تیم در جام حذفی در روز جمعه پیش رو اشاره کرد و گفت: تیم مس از تیم‌های خوب لیگ برتر کشور است که مربی و بازیکنان خوبی دارد ولی ما نیز با همین بضاعت و البته به لطف غیرت بازیکنان و هواداران خود در مقابل این تیم خواهیم ایستاد و در اولین گام جام حذفی به مانند سالیان گذشته به دنبال خلق شگفتی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج از هواداران یاسوجی و دوستداران فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد خواست که در روز بازی با مس با همه توان در ورزشگاه تختی یاسوج تیم شهرداری را حمایت کنند چرا که همه موفقیت‌های این تیم به واسطه حمایت و تشویق هواداران بوده است.

وی با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل تیم شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر یاسوج از این تیم گفت: هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر عوامل فوتبال در این استان از هر تلاشی برای موفقیت شهرداری یاسوج کوتاهی و مضایقه نمی‌کنند که ما در کادر فنی قدردان این حمایت‌ها هستیم.  

انتهای پیام/2571/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول