اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه خبر داد

جمع‌آوری 436 میلیون ریال صدقه در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 436 میلیون و 668 هزار ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 436 میلیون ریال صدقه در بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: تعداد 515 خانوار معادل 902 نفر جمعیت روستایی و 608 خانوار با جمعیت یک‌هزار و 276 نفر جمعیت شهری زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

وی ادامه داد: تعداد 4 هزار و 300 صندوق صدقات بزرگ و کوچک در سطح شهرستان بشرویه نصب شده است که از ابتدای امسال تاکنون مبلغی بالغ بر 436 میلیون و 668 هزار ریال صدقه از محل صندوق‌های صدقات شهرستان جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در سطح شهرستان بشرویه در زمینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی، معیشتی و تسهیلات کارگشایی هزینه می‌شود.

*توزیع یک‌هزار و 133 سبد غذایی در بین مددجویان بشرویه

برمک با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 133 سبد غذایی در بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بشرویه توزیع شده است، افزود: هر سبد غذایی شامل گوشت، برنج، روغن، قند، ماکارونی، عدس و سیب‌زمینی بوده است.

وی یادآور شد: ارزش هر سبد غذایی280 هزار ریال بوده که در مجموع این تعداد سبد غذایی 317 میلیون و 240 هزار ریال هزینه را در برداشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری تعداد 33 خانوار مددجوی کمیته امداد این شهرستان از زیر پوشش خارج و خودکفا شده‌اند.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول