اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد:

اثبات اوج عزت اسلامی مردم بشرویه‌ در کمک به سومالی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه گفت: ماه رمضان سال جاری عرصه بروز یکی از بزرگترین عزت‌مندیها و بشر دوستی ملت مسلمان ایران در قبال کمک به قحطیزدگان کشور سومالی بود.

اثبات اوج عزت اسلامی مردم بشرویه‌ در کمک به سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضان برمک صبح امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت‌های انجام شده و کمک خیرخواهانه مردم در طول این ماه اظهار داشت: در حال یکه در سراسر دنیا به نام حقوق بشر و دفاع از انسانیت و بشر دوستی سخن داده میشود در طول ماه‌های گذشته و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مردم ایران در عمل انسانیت و بشردوستی و کمک به هم نوع را به اثبات رساندند.
وی ادامه داد: در همین مدت در شهرستان بشرویه بیش از 50 میلیون ریال کمک نقدی و مقادیر قابل توجهی کمکهای غیر نقدی جمع‌آوری و ارسال شده است.
برمک در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان یادآور شد: اطعام، افطاری، فطریه و کفارات نیز نحوه‌های دیگری از وجوهات دریافتی مردم است که در سال جاری بیش از 230 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.
رئیس کمیته امداد بشرویه در ادامه با نیت خیر مردم در مورد ایتام و محرومان اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان سال جاری 70 نفر از خیران شهرستان سرپرستی و حمایت از 65 کودک یتیم شهرستان را عهده‌دار شدند.
برمک  با اشاره به نیت خیر مردم نوع‌دوست و حامی نیازمندان و مسلمانان جهان اظهار داشت: مردم شهرستان بشرویه در سه ماه نخست سال جاری حدود 105 میلیون ریال به حساب ایتام واریز کرده‌اند.
وی یادآور شد: در سال گذشته 290 تن از خیران، حمایت 76 کودک یتیم زیر 18 سال این شهرستان را برعهده گرفتند.
رئیس کمیته امداد بشرویه ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت روز اکرام 200 سبد کالا به ارزش 12 میلیون ریال که شامل اقلام برنج، روغن، گوشت، حبوبات، خرما، ماکارونی، قند و چایی بود بین 200 خانوار از ایتام و سادات توزیع شد که ارزش هر سبد 600 هزار ریال است.
برمک از پرداخت هفت کمک هزینه جهیزیه به مناسب روز اکرام به هفت نوعروس نیز خبر داد و گفت: این کمک هزینه‌ها هر کدام به ارزش 10 میلیون ریال به نوعروسان تعلق گرفته است.
وی با اشاره به تشریح نحوه اجرای طرح جمع‌آوری کمک برای مردم قحطیزده سومالی در بشرویه پرداخت و یادآور شد: کمیته امداد این شهرستان با همکاری سایر نهادهای انقلابی همچون گذشته کار جمع‌آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست به نیازمندان و محرومان را دنبال میکند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول